8 תשובות
זה על הגבול אבל עדיין בסדר
כן, לי יש 51 במנוחה
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
משום מה שאני נעמד הדפיקות לב שלי עולות ל80-90
משום מה שאני נעמד הדפיקות לב שלי עולות ל80-90
זה יחסית נמוך אבל ממש אחלה
זה בסדר
זה לא טוב, הממוצע הוא 70 דפיקות לב בדקה
מצחיק שכולם פה נהיו רופאים.
מצחיק שכולם פה נהיו רופאים.
אם אתה ספורטאי או משהו כזה זה טוב
אנונימי
באותו הנושא: