8 תשובות
זה על הגבול אבל עדיין בסדר
כן, לי יש 51 במנוחה
שואל השאלה:
משום מה שאני נעמד הדפיקות לב שלי עולות ל80-90
זה יחסית נמוך אבל ממש אחלה
זה בסדר
זה לא טוב, הממוצע הוא 70 דפיקות לב בדקה
מצחיק שכולם פה נהיו רופאים.
אם אתה ספורטאי או משהו כזה זה טוב
אנונימי