3 תשובות
אם את לא רעבה אז תשמרי את הארוחה למאוחר יותר,
אם את רעבה אז תאכלי בלי לדפוק חשבון לאף אחד.
אל מושלמת כמו שאת לא משנה כמה את אוכלת ותהיי בטוחה שלכולם יש ימים שהם "אוכלים המון" וזה בסדר גמור
אם את רעבה אז תאכלי בלי לדפוק חשבון לאף אחד.
אל מושלמת כמו שאת לא משנה כמה את אוכלת ותהיי בטוחה שלכולם יש ימים שהם "אוכלים המון" וזה בסדר גמור
למה לוותר? פשוט תאכלי כמה שאת רוצה עד תשבעי. (אם רשמתי נכון אין לי מושג)
בדיוק כמו שכתבו מעליי -
אם את רעבה תאכלי !! לא להרעיב את עצמך !!
תזכרי שאת מושלמת כמו שאת❤
ויש ימים שאוכלים הרבה אז ? לא קרה כלום החיים ממשיכים
בהצלחה
אם את רעבה תאכלי !! לא להרעיב את עצמך !!
תזכרי שאת מושלמת כמו שאת❤
ויש ימים שאוכלים הרבה אז ? לא קרה כלום החיים ממשיכים
בהצלחה
באותו הנושא: