תשובה אחת
את חייבת להגיד לעצמך ולהן שדי.אתו לא יכולות לתת לבעיות להשתלט לכן על החיים תמצאו פתרונות(אני יכולה לנסות לעזור)אם אתן תשלטו בחיים שלכן ולא הבעיות שיהיה לכן יותר קל תאמיני לי,גם כשאת עצובה ואין לך מוטיבציה לחייך ולהיות חיובית את חייבת להגיד לעצמך גם בלי רצון לא ליפול אחרת זה גיהינום נוראי ואם תיפתרי מהבעיות יהיה לל יותר קל.אני לא אומרת שאם תיפטי מהבעיות האלה לא יהיו לל עוד יהיו לך עוד אבל לאט לאט יהיה לך יותר קל לפתור אותן ולדעת איך לפתור אותן
באותו הנושא: