8 תשובות
אחי תתעמתי איתה על זה ואם היא לא תגיד סליחה ותנסה להתשנות פשוט תעזבי אותה וזהו
אם זה מה שאת מרגישה אני חושבת שכדאי לך לדבר איתה בכנות אל תנסי להתרחק ולתת לה לנחש שאת רוצה לנתק קשר תדברי איתה על זה ובסופו של דבר אני בטוחה שיהיה לה הכי חשוב שתהיי מאושרת
תתרחקי ממנה
תשמרי מרחק לדעתי
לדעתי פשוט תגידי לה מה שאת מרגישה זה תמיד עוזר
*צעד אחורה
אני חושבת שאת צריכה ללכת ולדבר איתה על זה ואם היא לא מבינה מה שהיא עושה קחי צעד אחרונה תיהיי כנה איתה ולא לפחד לעבור הלאה ממנה זה רק יעשה לך טוב!!
מזה בלי שתעלב עד עכשיו פגעה בך והורידה לך תגידי לה שהיא דומה לאילניתוש היא תבכה ותלך