6 תשובות
אפשר לשאול איך ירדת?
אנונימית
יש מלאא אימונים ביוטיוב של 20 דקות ושל 10 דקות וגם של חצי שעה שעה
תבדקי זה טוב
שואל השאלה:
ברור שאפשר, אני האמת הייתה לי אכילה רגשית, כל מצב רוח שהיה לי הייתי בורחת לאוכל. למדתי לאט לאט עם המוןן קושי ותהליך ארוך וקשהה שהרג אותי ועדיין קצת קשוח, למתן את עצמי ועם זאת לאכול מה שבא לי אם זה המבןרגר שווארמה הכל פשוט במיתון לא להגזים ולא לפוצץ את עצמי. גם שתייה מתוקה אני שותה גפ זה כמובן במיתון. זה עזר לי להבין שכדי להרזות לא צריך להרעיב את עצמך או לחסוך ממך אוכל כלשהו. והיום אני מ80+ הפכתי ל65
אנונימית
איזה אלופה
וואו תודה רבה רבה!
אנונימית
בעיקרון, קודם כל כל הכבוד(: אני הייתי ממליצה על אימוני כוח ומשלק גוף, אם יש לך משקולות בבית, אז זה יכול לעזור. יש מלא סרטונים ביוטיוב, כמובן להקפיד על חלבון וצריכה של כל אבות המזון(: