13 תשובות
כי כולנו בני אדם עם בעיות
תאמת יש לזה תיאוריה פסיכולוגית של פרויד
התיאוריה הכי מפגרת ששמעתי כל חיי, אך היא קיימת
התיאוריה הכי מפגרת ששמעתי כל חיי, אך היא קיימת
ככה זה בנות
זה המוח זה פסיכולוגי באמת אני מאמינה בכך שאם היית יכולה להיות עם אותו אדם שאסור לך אז פשוט מלכתחילה לא היית כלכך רוצה אותו
שואל השאלה:
חייבת לשמוע את התיאוריה תסבירי לי
חייבת לשמוע את התיאוריה תסבירי לי
מה זה אומר "שאסור לי לרצות"
מי אוסר עלייך/עליך?
מי אוסר עלייך/עליך?
למדתי את זנ די מזמן אבל אני אסביר את מה שאני זוכרת
ואני מזהירה מראש זה הדבר הכי הזוי שתשמעי.
אוקיי אז פרויד בעצם אומר שהבנות, בגיל קטן, מאוהבות באבא ושונאות את האמא כי היא איתו, והם נמשכות אליו אבל הם מתעלמות ומדחיקות אצ זה, וכאיךו העובדה שזה אסור אז יש בזה משהו בהרבה יותר עמוק, גם למשל מישהי שגדלה ללא אהבה מאבא או בלי אבא, היא תימשך לגברים שהיא לא יכולה לקבל
ואני לא הכי זוכרת ויש מצב טעיתי פה בחלק אבל זה בעיקרון
ואני מזהירה מראש זה הדבר הכי הזוי שתשמעי.
אוקיי אז פרויד בעצם אומר שהבנות, בגיל קטן, מאוהבות באבא ושונאות את האמא כי היא איתו, והם נמשכות אליו אבל הם מתעלמות ומדחיקות אצ זה, וכאיךו העובדה שזה אסור אז יש בזה משהו בהרבה יותר עמוק, גם למשל מישהי שגדלה ללא אהבה מאבא או בלי אבא, היא תימשך לגברים שהיא לא יכולה לקבל
ואני לא הכי זוכרת ויש מצב טעיתי פה בחלק אבל זה בעיקרון
^ותאמת שזה לא נשמע כזה הזוי אבל יש עוד איזה תיאוריה ממש הזויה שהבנות רוצות שיהיה להפ זין או משו לא זוכרתזלידחדחגחג זה ממש מטריד
הנהה מצאתי חלק באינטרנט
התאהבות הילד בהורה בן המין השני.
קונפליקט בין הילד או הילדה לבין ההורה בן מינם (תוקפנות, תחרות, כוח).
קינאה בבן אותו המין (באבא או אימא) על הקשר שלו עם ההורה הנחשק.
חרדת הסירוס, קינאת הפין/התרת הקונפליקט עם ההורה בן אותו המין על ידי ויתור והזדהות.
גיבוש הזהות העצמית.
גיבוש הסופר אגו.
על פי פרויד, באי הפתרון של הקונפליקט האדיפלי נמצא מקור הנוירוזה.
(זה שלב כלשהו במהלך הילדות)
התאהבות הילד בהורה בן המין השני.
קונפליקט בין הילד או הילדה לבין ההורה בן מינם (תוקפנות, תחרות, כוח).
קינאה בבן אותו המין (באבא או אימא) על הקשר שלו עם ההורה הנחשק.
חרדת הסירוס, קינאת הפין/התרת הקונפליקט עם ההורה בן אותו המין על ידי ויתור והזדהות.
גיבוש הזהות העצמית.
גיבוש הסופר אגו.
על פי פרויד, באי הפתרון של הקונפליקט האדיפלי נמצא מקור הנוירוזה.
(זה שלב כלשהו במהלך הילדות)
סליחה זה ככ מוזר אני יודעת אבל הוא אומר שמגיל קטן אנחנו רוצים אנשים שאנחנו לא יכולים לקבל ושאסור
שואל השאלה:
זה לא שמישהו אוסר עליי, פשוט נגיד כשמישהו רוצה חברה שלי אז אני ממש נמשכת אליו וזה כבר קרה לי פעם והוא ממש התאהב בי אחר כך ואז כבר לא רציתי אותו הכל ירד בבום, כאילן אני תמיד רוצה את אלו שלא רוצים אןתי וברגע שהם ירצו אןתי אני כבר ממש לא ארצה אןתם
זה לא שמישהו אוסר עליי, פשוט נגיד כשמישהו רוצה חברה שלי אז אני ממש נמשכת אליו וזה כבר קרה לי פעם והוא ממש התאהב בי אחר כך ואז כבר לא רציתי אותו הכל ירד בבום, כאילן אני תמיד רוצה את אלו שלא רוצים אןתי וברגע שהם ירצו אןתי אני כבר ממש לא ארצה אןתם
אה זה כנראה כי את באד ביץ'
מים גנובים ימתקו מה שנקרא
אנונימית
באותו הנושא: