6 תשובות
בבני עקיבא מדברים בפעולות על ערכים וכו במסגרת מסודרת של תורה.
וכמובן שיש הבדל בין זה לבין סתם לדבר מישהו ומישהי שיחה בטלה.
וכמובן שיש הבדל בין זה לבין סתם לדבר מישהו ומישהי שיחה בטלה.
זה שבבני עקיבא עושים את זה לא אומר שזה מותר...
קשרים חברתיים בין בנים לבנות (בטח ובטח בגיל ההתבגרות) זה דבר פסול בגלל העובדה הפשוטה שזה לא תורם לאדם בעבודת ה' בשום צורה וברוב המקרים זה רק יחליש אותו.
קשרים חברתיים בין בנים לבנות (בטח ובטח בגיל ההתבגרות) זה דבר פסול בגלל העובדה הפשוטה שזה לא תורם לאדם בעבודת ה' בשום צורה וברוב המקרים זה רק יחליש אותו.
בולשיט
אנונימית
צניעות
בבני עקיבא יש בעיה גדולה מאוד של ערבוב
בבני עקיבא יש בעיה גדולה מאוד של ערבוב
מי אמר שאסור לדבר עם בנים?
אסור לגעת בבנים, יש הבדל
אולי לך אמרו שאסרו לדבר עם בנים אם את באה ממסגרת חרדית מקפידה..
אבל אני באה ממסגרת דתייה וחח מותר לדבר עם בנים
מה הבעיה מה אסור להגיד היי ביי שלום?
זה תלוי באיזה רמה את והסביבה שומרת..
ובבנע שוב, זה מסגרת של דתיים היא יותר משחררת
אסור לגעת בבנים, יש הבדל
אולי לך אמרו שאסרו לדבר עם בנים אם את באה ממסגרת חרדית מקפידה..
אבל אני באה ממסגרת דתייה וחח מותר לדבר עם בנים
מה הבעיה מה אסור להגיד היי ביי שלום?
זה תלוי באיזה רמה את והסביבה שומרת..
ובבנע שוב, זה מסגרת של דתיים היא יותר משחררת
אנונימית
זה קצת בעיתי בבנ"ע...
אבל זה משתנה מסניף לסניף, נגיד אצלנו בסניף זה כמעט לא קורה
אבל זה משתנה מסניף לסניף, נגיד אצלנו בסניף זה כמעט לא קורה
באותו הנושא: