6 תשובות
אין כל כך מה לעשות
תצטרכי להכריח את עצמך להיפתח לזה
ובסוף זה יבוא לך טבעי
לקפוץ למים. להתמודד עם זה
אין דרך אחרת. זה לא יהיה לך כיף בהתחלה וקחי בחשבון שיהיה קשה, ואת תסבלי. אין מה לשקר. יהיה סבל.
זה לצאת מאזור הנוחות. אבל את רוצה להתקדם נכון? ואת רוצה לעבוד. ולתקשר עם אנשים זה חשוב כדי לחיות בעולם הזה.
תקפצי למים. מה הכי גרוע שיכול לקרות? תצאי מביכה.... תצאי מוזרה
..שיזדיינו את באה לעבוד לא להכיר חברים. אבל אני מאמינה שיהיה בסדר. זה רק במקרה הכי גרוע יכול לקרות. אני מאמינה שאת תסתדרי, ותתחברי ויהיה לך אחלה ותהיי גאה בעצמך שניסית אפילו רק. אם יצא מזה משהו זה כבר בכלל מדהים
ערך עצמי נמוך את צריכה לעבוד עלזה
תעבדי בכפריה ברמת השרון לא יהיה לך לא נעים מכלום ושום דבר
אנונימי
להתחיל בשיחות קטנות
להתרגל לעולם החיצוני
באותו הנושא: