3 תשובות
מזדהה איתך. אישית אני הצלחתי להפתח טיפה בגלל השירות הלאומי שלי, בשבוע הראשון שלי עמדתי ליד השומר כמו פסל עד שהוא אמר לי שאני חייבת לפחות להגיד לאנשים בוקר אור. למרות שיותר קל לי עכשיו אני מתה מפחד משיחות טלפון.
תבואי לזה בגישה שאנשים והלקוחות צריכים עזרה, לא תרצי שמישהו יעזור לך בחנות כלקוחה?
בהתחלה ללכת למקום העבודה נשמע כמו סיוט, אבל אחרי זה רואים שזה לא היה כזה גרוע, זה רק להתגבר על המחשבות. תקחי צעדים קטנים, אם זה להגיד בוקר טוב ללקוחות או לשאול אם הם צריכים עזרה. את חייבת לצאת מאיזור הנוחיות שלך כי אחרת זה לא יעבור בכלל.
אם את אותה בחורה שרשמת את השאלה על ההתלמדות- את סך הכל חדשה וילמדו אותך את העבודה. ואם יש דברים שאת לא יודעת או שאלות, אז תשאלי בלי בושה. את לא חייבת עכשיו להיות החברה הכי טובה של זאת שמלמדת אותך, אתן רק עמיתות בענייני עבודה.
אישית עבדתי לרוב במקומות כמו במשרדים (הקלדות) כי יש פקידות אחרות ורובן מאוד נחמדות ועוזרות, אולי תנסי ללכת על משהו כזה?
אם את רואה שזה משהו שממש מחזיק אותך ושולט לך בחיים, אני מציעה לך לבדוק מול מישהו מומחה כמו פסיכולוג, יהיו להם את הכלים לעזור לך.
מקווה שהצלחתי לגרום לך להרגיש טיפונת יותר טוב.
מוזמנת לרשום לי חופשי אם תרצי.
תבואי לזה בגישה שאנשים והלקוחות צריכים עזרה, לא תרצי שמישהו יעזור לך בחנות כלקוחה?
בהתחלה ללכת למקום העבודה נשמע כמו סיוט, אבל אחרי זה רואים שזה לא היה כזה גרוע, זה רק להתגבר על המחשבות. תקחי צעדים קטנים, אם זה להגיד בוקר טוב ללקוחות או לשאול אם הם צריכים עזרה. את חייבת לצאת מאיזור הנוחיות שלך כי אחרת זה לא יעבור בכלל.
אם את אותה בחורה שרשמת את השאלה על ההתלמדות- את סך הכל חדשה וילמדו אותך את העבודה. ואם יש דברים שאת לא יודעת או שאלות, אז תשאלי בלי בושה. את לא חייבת עכשיו להיות החברה הכי טובה של זאת שמלמדת אותך, אתן רק עמיתות בענייני עבודה.
אישית עבדתי לרוב במקומות כמו במשרדים (הקלדות) כי יש פקידות אחרות ורובן מאוד נחמדות ועוזרות, אולי תנסי ללכת על משהו כזה?
אם את רואה שזה משהו שממש מחזיק אותך ושולט לך בחיים, אני מציעה לך לבדוק מול מישהו מומחה כמו פסיכולוג, יהיו להם את הכלים לעזור לך.
מקווה שהצלחתי לגרום לך להרגיש טיפונת יותר טוב.
מוזמנת לרשום לי חופשי אם תרצי.
אני התגברתי על שלי בכך שהתמודדתי איתה
אז זה אפשרי
אז זה אפשרי
אולי זה לא יעבור אהל זה לגמרי אפשרי
באותו הנושא: