44 תשובות
שזה סתם יגרום לרעש ומהומה.
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
חובהה איך זה קביל בכלל שיהיה חוק כזה זה אמור להיות ברור מאליו כל מי שחושב שזה לגיטימי וחופש ביטוי להניף דגל פלסטין אז תניפו גם את הדגל של היטלר תתביישו לכם
בעד החוק. זה מטומטם להניף דגלים שתומכים ברצח של יהודים. זה כמו להניף דגל של צלב קרס ( היטלר)
ברור שבעד ולמה אף אחד לא חשב על זה קודם
^*^בדיוק !
שואל השאלה:
עדיף שיגרום לרעש ומהומה אז
אנונימי
תשמע אני מוכנה לתמוך בזה רק לאחר שכל הבלאגן במדינה ירגע, אנחנו לא זקוקים לעוד מלחמה בנוסף למה שהולך כאן.
blue ocean
די כבר שיהיה לנו אכפת מה אנשים חושבים שיקפצו זאת מדינה יהודית והמדינה שלנו והדגל של המדינה הזאת זה דגל ישראל כחול לבן !! לפי דעתי מי שלא מוכן לקבל את זה צריך לשלול לו אזרחות ותז פשוט בושה
אבל כרגע אנחנו רבים בינינו לבין עצמנו, אתה באמת חושב שצריך להוסיף מהומה מבחוץ? המדינה תקרוס. שימו את הרגש בצד לכמה דקות.
אם שמאלנים יהודים חושבים שזה בסדר להניף דגל פלסטין מבחינתי הם לא יהודים הם הגועל של המדינה הזאת
אני בעד, אבל אני בטוחה שיש דבריפ שקצת יותר חשובים למדינה שלנו מאשר הנפת דגל שתומך ברצח יהודים אולי יותר כמו להשמיד את מי שגורם לרצח יהודים אבל כל דבר בזמן שלו, סך הכל אחלה חוק
שואל השאלה:
הם לא יפסיקו להלחם ולשפוך דם, לא משנה מה, גם אם יהיה שקט הם ימצאו איך להצית את השטח סתם, הם רוצים אותנו בים אם לא הבנת, הקרב לא על השטח שנקרא ארץ ישראל, המלחמה היא רק על היותנו יהודים, רק כי אנחנו יהודים אנחנו נרצחים, האדמה זה סתם תירוץ
אנונימי
בגלל זה זה עצוב שזה לא מובן מאליו שאסור להניף דגל כזה ובאמת צריך לחוקק חוק בשביל זה וזה רק מראה כמה המדינה נהרסה
לא אכפת לי.
בעד זה התנגדות למדינת ישראל צריך כלא למי שיעשה דבר כזה חבל שאין דמוקרטיה דיקטטורית במדינה.......
בעד
מתנגד.
הנפת הדגל היא מתוך תמיכה בעם הפלסטיני (הדגל שייך, בין היתר, לארגון שהוכר על ידי ישראל בתור המייצג הלגיטימי של העם הפלסטיני) ולא מתוך תמיכה ברצח של יהודים.
שואל השאלה:
ברור שמתנגד, אתה הרי אוטואנטישמי גאה
אנונימי
מתי בדיוק אמרתי שאני שונא יהודים?
שואל השאלה:
"ולא מתוך תמיכה ברצח של יהודים", אז למה כל המחבלים מניפים את הדגל הזה? אה?
אנונימי
1. לא מבין איך זה קשור לשאלה שלי.
2. מחבלים מניפים את הדגל הזה כי הם מאמינים שהטרור שלהם יסייע לשחרר את ארצם.
באותה מידה, הצבא שמזוהה עם דגל ישראל ירה לא ממטט פעמים עת עיתונאים, נשים, וילדים.
האם כשאתה מניף את דגל ישראל, אתה מצהיר על תמיכה בירי על ילדים?
שואל השאלה:
איך אתה משווה בכלל? ילד לך לנוח וללמוד היסטוריה
אלוהים יעזור לי... יאללה לך
אנונימי
יודע מה? יש הבדל.
אחד מתבצע על ידי ארגוני טרור קיצוניים שמנסים להפוך את ישראל למדינת שריעה.
השני מתבצע על ידי הצבא שמכנה את עצמו "הצבא הכי מוסרי בעולם", ששייך למדינה דמוקרטית, וממומן על ידי מדינות מערביות.
שואל השאלה:
אז מה אתה מדינת אל קעידה או מדינת יהודית?
אנונימי
שונא את שניהם.
שני צדדים של אותו המטבע.
שואל השאלה:
אז תלך מפה, אף אחד לא מכריח אותך להשאר, אוטואנטישימיות מצדך
אנונימי
אני עדיין לא מבין איך זה אוטואנטישמיות.
ודרך אגב, אני מתכוון לעזוב בהזדמנות הראשונה שלי.
שואל השאלה:
בבקשה, אוטואנטישמיות (שם נוסף: שנאה עצמית יהודית) הוא מונח המגדיר תופעה חברתית־פסיכולוגית במסגרתה אדם ממוצא יהודי מפגין עוינות אובססיבית כלפי בני עמו ודתו, באופן דומה לזו שמפתחים האנטישמים מקרב עמים אחרים ודתות אחרות לעיתים תוך אימוץ נרטיבים וטענות שמעלים אנטישמים אלו.[
אנונימי
כלפי בני העם שלי, לא בגלל שהם מהעם שלי, אלא כיוון שהם פושעי מלחמה.
שואל השאלה:
אנחנו פושעי מלחמה?
אנונימי
שואל השאלה:
תתבייש לך
אנונימי
על זה שאני אומר את האמת שאתה לא רוצה לשמוע?
שואל השאלה:
איזה אמת? איזה?
אנחנו נרצחים פה כי אנחנו יהודים ולא בגלל שום דבר אחר, איזה מן יהודי אתה? ישמעאלי יותר נכון
אנונימי
בצד השני, צה"ל רוצח עיתונאים וילדים פלסטינים.
שואל השאלה:
מי אמר לך שדווקא צה"ל זה שהרג את העיתונאית הבזויה הזאת שירין אבו עקאקה?
וילדים? סתם הורגים ילדים? אתה יודע כמה ילדים בעזה נהרגו מרקטות של חמאס שנפלו בשטחם? אתה יודע שחמאס מתחבאים מאחורי ילדים? מה אתה מבין? לך תשחק מיקמק
אנונימי
מי דיבר על שירין אבו עאקלה?
דיברתי על יאסר מורתג'א.
ויש עוד 50 שצה"ל הרג.
שואל השאלה:
ילד, חלאס, תתעסק בדברים לגיל שלך, תהנה מהנערות שלך, בסדר?
אנונימי
או שפשוט תודה שאתה טועה.
לא הצלחת לבנות אפילו טיעון אחד כאן.
כל מה שאתה יודע לעשות זה להתנשא.
שואל השאלה:
טועה? למה שאודה בזה? אני לפחות לא עוכר ישראל כמוך, לפחות אני יודע את ההיסטוריה של העם שלי לא כמוך
אנונימי
אם לא הצלחת לבנות אפילו טיעון אחד מתחילת הויכוח, כנראה שאתה טועה.
אם לא, אז תפריך את הטענה שלי.
אגב, אני יודע טוב מאוד את ההיסטוריה של העם שלי, אבל בניגוד אליך, אני לא משתמש בה כדי להצדיק רצח של חפים מפשע, או מתעלם ממה שלא נוח לי לדעת.
שואל השאלה:
בואנה אתה.. אתה מעייף... אתה לא יודע כלום מהחיים הקצרים שלך
אנונימי