13 תשובות
מי שמרים דגל "פלסטין" במדינת היהודים שלנו צריך להיעצר ולעוף לאיראן. זה דגל טרור גועל נפש
שלילת אזרחות וגירוש לרשות.
אלה אנשים עלובים שלא אמורים לחיות לצדנו
נהדר.
חופש הביטוי.
^ בהחלט. אפשר גם לאפשר דגלי גרמניה הנאצית על הדרך.
אש"ף היה ארגון טרור.
הדגל הזה מסמל את העם הפלסטיני. לא רק את אש"ף.
אגב, אין לי בעיה אם מישהו יניף את הסמל של גרמניה הנאצית באחת מהוריאציות המקוריות שלו, כיוון שמדובר בסמל בודהיסטי עתיק שהנאצים גנבו.
^צודק אז למה לא, נצא כולנו להניף את דגל גרמניה הנאצית, במיוחד מול מוזיאוני שואה כמו יד ושם וכאלה, ונצעק "זה לא נאצי! זה סמל בודהיסטי עתיק! די להשחיר את צלב הקרס!"

אבל ברצינות כאילו יש לך טיפה של היגיון בראש? גם אם זה סמל בודהיסטי עתיק שמצידי גם יקרא לשלום עולמי, זה עדיין קיבל משמעות חדשה ומזעזעת ואסור בשום פנים ואופן להניף את זה או משהו דומה לזה
ברור שזה לא כל המפגינים, אבל המארגנים צריכים לא לאפשר אותם. זה חלק מהמחאה שלהם, זו אחריותם. הפגנה נגד ישראל.
פשוט בושה מביך לעם שלנו
אוקיי, נכון.
אנשים יכולים לנצל את אותו "חופש דת" כדי לתמוך בנאציזם.
מצטער על מה שאמרתי קודם, סליחה אם פגעתי במישהו, לא חשבתי עד הסוף על מה שאמרתי.
רוצה לחזור לדיון הקודם?
סבבה אפילו שלא השתתפתי בו (אם כי אני כן מתנגד להנפת דגלי פלסטין)
זה דגל של אירגון טרור, איך שלא תסתכל על זה, זה עדיין תומך בטרור
ואני יודע מה בטח עובר לך בראש, מה ההבדל בין זה לבין צלב הקרס, כביכול שניהם שינו משמעות...
אז יש הבדל בין סמל של טוב או לא יודע מה שהפך לסמל של רוע, לבין סמל של רוע וטרור שהפך לסמל של עם
תחשוב גם מה זה אומר על העם הזה, אם הדגל שלו זה דגל שבמקור וגם עכשיו, הוא דגל של אירגון טרור
שמה שמנהיג אותו זה אירגון טרור (וגם אם תגיד שאשף הפסיקו עם הטרור (מה שלא נכון אבל אני מניח שתגיד את זה), הפלסטינים בכלל בחרו בחמאס בבחירות ברשות הפלסטינית, אבל ישראל כמובן לא רצתה את חמאס בתור ממשלה שם אז הם התערבו, אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שה"עם" הזה בחר בדרך הטרור)
אז למה שלא נשמיד את כל השרידים של מקדשים בודהיסטים בטענה שזה "תומך במפלגה שהוקמה כמה אלפי שנים אחר כך"?
עריכה: אוקיי, אני מטומטם.
מה הקשר? מקדשים בודהיסטיים זה משהו שונה לגמרי מלהניף דגל גרמניה הנאצית
כשאתה הולך למקדש בודהיסטי ורואה צלב קרס, ככל הנראה שאתה תדע יפה מאוד שזה לא קשור לנאצים
הכל הולך לפי הכוונה ומה שאפשר להסיק מזה
אם אתה באמת חושב שאנשים יכולים להניף את דגל גרמניה הנאצית בגלל שיש שם סמל שהיה בודהיסטי לפני שהוא נהיה נאצי, אז מצטער לומר אבל אתה פשוט ראש קטן
אין פלסטין ולא תהיה, להניף דגל זה מעשה של פחדנות כי הם יודעים שהם מפסידים