3 תשובות
קודם כול לא לפחד ולא להתבייש אם את עושה טעויות. זה שיעור ראשון שלך וזה *ה*מקום לטעות בו!
שימי לב לכל תיקון שהמורה מבצע ומהתיקונים האלה תראי מה את לא עושה נכון.
זכרי גם שהמורה לידך גם עם הדוושות כך שאל תילחצי אם תהיי קרובה ללפגוע במשהו.
בכללי שימי לב לאיך שצריך לנהוג ומה לעשות בכל מצב.
ממליץ להתאמן בבית עם צלחת על סיבוב של ההגה.
בהצלחה!
לא להלחץ פשוט זה דיי נחמד האמת.
להיות ברוגע להקשיב טוב למה שהוא מסביר והכל ולדעת שגם אם את טועה אז הכל טוב רק ככה לומדים.
ותישני טוב תאכלי טוב לפני שתהיי מרוכזת וזהו. בהצלחה ❤
לא לילחץ.
להראות ביטחון
ולא לפחד
אנונימי