4 תשובות
תלוי איזה אנשים
אנונימי
שואל השאלה:
האם אנחנו צריכים לתת לממשלה לנהל את הכסף שלנו או להשאיר את הכסף בידיהם של האנשים?
האם אנחנו צריכים לתת לממשלה לנהל את הכסף שלנו או להשאיר את הכסף בידיהם של האנשים?
אנונימי
העם הוא הריבון...
השאלה זה לא מי מנהל יותר טוב אלא פחות רע
רוב הכסף צריך ללכת לאזרחים וחלק קטן לממשלה
רוב הכסף צריך ללכת לאזרחים וחלק קטן לממשלה
באותו הנושא: