9 תשובות
הכל טוב
כן כל אחת ומתי שהיא מרגישה שהיא מוכנה
חיים שלי אני 18 עוד חודש ואין לי
אנונימית
אם מסביבך כולם התנשקו כבר אז יש להם בעיה. אני בת 15, ואולי אני צריכה להודות יותר על החברה הבריאה שאני חיה לצידה..
אנונימית
חבר יקר,

ראשית, אני רוצה להבטיח לך שאין שום דבר רע בלהיות בן 14 ואין לך חבר או חברים קרובים. לכל אחד יש את הקצב שלו בחיים, וחשוב להתמקד בעצמך ובאושר שלך במקום להשוות את עצמך לאחרים.

חשוב גם לזכור שיש חבר או חברים קרובים לא מגדיר את הערך או הערך שלך כאדם. אתה ייחודי ומיוחד בדרכך שלך, ויש הרבה אנשים שם בחוץ שיעריכו אותך על מי שאתה.

אם אתה מרגיש מבודד או בודד, אני ממליץ לך לחקור את תחומי העניין והתחביבים שלך ולנסות למצוא אנשים בעלי דעות דומות שחולקים את התשוקות שלך. בין אם זה דרך מועדונים, קבוצות ספורט או קהילות מקוונות, יש המון הזדמנויות להתחבר לאחרים וליצור קשרים משמעותיים.

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא להיות אדיב לעצמך ולהתמקד בצמיחה ובהתפתחות האישית שלך. עם זמן וסבלנות, תמצא את האנשים הנכונים שיתמכו ויאהבו אותך על מי שאתה.

תשמור על עצמך והישאר חיובי!