9 תשובות
זה בסדר גמור
לגיטימי לגמרי
לא נראה לי
לגמרי בסדר
זה בסדר לגמרי, כל אחד ומי שהוא מתחבר אליו
שואל השאלה:
אני לא כל כך רוצה ידידים בגיל כזה,גם אין לי איך להכיר..
אני לא כל כך רוצה ידידים בגיל כזה,גם אין לי איך להכיר..
אנונימית
ברור שזה בסדר, אל תתני לסביבה להגדיר אותך
כאילו אם אין לך חברים בנים זה סבבה לגמרי יש לי רק איזה שניים מהכיתה וכמה מחוג זה לא באמת כזה משנה
ברור!
ואם את לא רוצה זה לגמרי בסדר!
את גם רק בת 13.5
ואם את לא רוצה זה לגמרי בסדר!
את גם רק בת 13.5
באותו הנושא: