7 תשובות
לגמרי הגיוני גם אני הייתי ככה בגיל שלך
כן
כן, מה הבעיה בזה?
אפשר להכיר אנשים יותר מאוחר..לא דחוף בגיל הזה
אפשר להכיר אנשים יותר מאוחר..לא דחוף בגיל הזה
כן
גם אני הייתי ככה (אני בת 13) ורק לאחרונה נהיו לי
גם אני הייתי ככה (אני בת 13) ורק לאחרונה נהיו לי
אנונימית
גם לי אין ואני 14
הגיוני מאוד
כןן
באותו הנושא: