7 תשובות
לגמרי הגיוני גם אני הייתי ככה בגיל שלך
Hi3
כן
כן, מה הבעיה בזה?
אפשר להכיר אנשים יותר מאוחר..לא דחוף בגיל הזה
כן
גם אני הייתי ככה (אני בת 13) ורק לאחרונה נהיו לי
אנונימית
גם לי אין ואני 14
הגיוני מאוד
כןן