14 תשובות
כן
כן
ברור שכן.
כן
גם אני ככה
גם אני ככה
ברור שזה בסדר
לא צריך להקיף את עצמך ב80 אנשים בשביל להרגיש טוב(:
לא צריך להקיף את עצמך ב80 אנשים בשביל להרגיש טוב(:
בטח.
כן
כן
בנים וחברות תמיד אפשר להכיר
הכל טוב
הכל טוב
כן עד השנה היה לי רק חברות כי הייתי בביהס דתי
כן
כן
עדיף חבר אחד שאיתך 100% מהזמן מאשר 100 חברים שאיתך 1% מהזמן
אנונימי
כן זה סבבה
אני עד השנה לא היו לי ידידים בכלל
אני עד השנה לא היו לי ידידים בכלל
באותו הנושא: