תשובה אחת
עדיף לא לחשוב על זה, לשמוע מוזיקה, לצאת לטיול, לאכול איזה משהו נחמד. אני ממש מבינה אותך, אם את רוצה משהו, עזרה/תמיכה/פריקה או סתם מישהי לדבר איתה את מוזמנת לכתוב לי בפרטי 3>
חוץ מזה שאני מומחית בלהט"ב ;)