13 תשובות
שואל השאלה:
עדיין דפאק היו פה שאלות על המשקל שלי הערות על המראה שלי וכו
אנונימית
אני תמיד מוחקת חוץ ממה שהיה בחמות לול
ולא נוראא בקטנה אל תתני לזה חשיבות הוא ישכח מזה
אוי, להדחיק
שואל השאלה:
איך מוחקים?
אנונימית
כאילו ניתוק מהשאלה ולא יראה בשאלות שלך
חץ למעלה בצד שמאל וניתוק מהמשתמש
שואל השאלה:
אמאלה והוא ראה שאלות גם על בעיות נפשיות שלי דיי
אנונימית
אין כל כך מה לעשות עם זה עכשיו :/
קרה לי עם ההורים שלי חחח אז אני מבינה אותך
אנונימית
באסה אין כל כך מה לעשות עם זה..
להחליף מספר
מי ישמע
יאלה אפשר לחשוב
עוד כמה שנים לא תזכרי מי זה
כמה ידידים וידידות היו
בסוף כולם מתפצלים ומכירים אחרים