7 תשובות
אם לא תקבלי מגב את בוודאות לא רוצה?
תנסי מקסימום תעזבי
חבל לפספס משהו שיכול להיות מטורף
אני חושבת שאם לא תקבלי זה גם סוג של יציאה מהפינוק והעצלנות שאמרת שיש לך
זה יגרום לך לצאת מהמסגרת שחשבת שתכנסי אליה ולחיות חיים בלי תכנון שלא חשבת עליהם קודם
להרגיל את עצמך למסגרת חדשה גם אם קשה, ןפה ההתמודדות האמיתית לדעתי
אבל תזהרי ממש אם את יודעת שיהיה לך קשה מדי וכבר תסבלי באמת באופן שעובר את הגבולות שלך, אין טעם לזה
שואל השאלה:
אין עוד תפקיד שאהבתי והתחברתי אליו, יש תפקיד אחד שטיפה משך לי את העין אבל לא ברמה שבאלי להיות בו וגם יכול להיות שאני לא אקבל גם אותו
אנונימית
ואי זה לגמרי תלוי אופי
לדעתי זה חוויה שיכולה או לחזק אותך או לשבור אותך, ואת מכירה את עצמך מספיק בשביל לדעת עד כמה לבחון את הגבולות שלך
לנסות
אבל בכל אופן הצבא יפתח אותך
אני חושבת שכדאי שתחשבי כבר מעכשיו אם לוחמה תתאים לך, אם יתאים לך לחתום עוד 8 חודש ולעשות שנתיים שמונה במקום שנתיים, אם להיות בשטח מלא או בלי טלפונים, עם יחס נוקשה והמון דברים שיוכלים להיות קשים, האם זה מתאים לך? אם כן אז לכי על זה, אם לא תצליחי מגב יש גם חיר גבולות ועוד מלא דברים, הכל תלוי באופי שלך ושתדעי שצבא יכול לבגר אותך ולפתח אותך גם אם תהיה בתפקיד שהוא גוב בבסיס סגור או יומיות כי בסופו של דבר מתמודדים עם מלא קשיים בצבא, בין אם זה תורניות/ סגירות שבת/ תפקיד ועוד אלף ואחד דברים.