2 תשובות
לאט*
נשמע שיש לך מקום בחבורה וזה דבר טוב בפני עצמו, לא כולן צריכות להיות המובילות והרועשות, קבלי את עצמך ותחבקי את עצמך כמו שאת. חוץ מזה חבורות כאלו לא תמיד מחזיקות הרבה זמן מטבע החיים... אז אל תקחי את זה יותר מידי ברצינות. אולי תחשבי כיצד לחזק את הקשרים האישיים שלך עם מי מהחברות האלו וכך תרגישי יותר שייכת גם בחבורה
אני מניחה שאם פעם הסתדרתן אתן אולי תוכלו להסתדר גם עכשיו , תנסי למצוא משחקים או סדרות שאתן אוהבות לראות ביחד אם תפגשו