יואו שיט כנסוו אני צריכה ייעוץ זה קצת ארוך אבל אשמח
רק נכנסתי לבית ספר ואני מרגישה מוזר כמו שההתקף חרדה התחיל אתמול בהפסקות אני פוחדת שאני אקבל באמצע שיעור בא לי גם לצרוח על הילדה המעצבנת שיושבת לידי תנשמה כי הכל קרה בגלל שתיי ילדות מהכיתה שלי אני כלכך שונאת את המצב החברתי שלי היא כנראה חושבת שאני רציתי להיות במצב הזה היא אפילו לא יודעת מה עבר עליי לפני שעברתי לבית ספר שאני נמצאת בו עכשיו תמיד מאז ומעולם שנאו איתי הייתה לי רק חברה אחת ביסודי ובכיתה ז הייתה לי חברה אחת שלא התייחסה אליי בכלל וניצלה אותי ועשתה לי רגשות אשם שעכשיו הבנתי שזה מה שהיא ניסתה לעשות
אם את מרגישה שיש לך התקף חרדה/עומד להיות לך התקף חרדה תבקשי לצאת לשירותים תלכי לבחוץ ל5/10 דקות תשתי מים תשטפי פנים אולי ותנשמי עמוק ותירגעי ואז תחזרי לשיעור ואל תתייחסי לילדה