אז ככה חברה ממש טובה שלי שבחופש היינו ביחד וכזה ולה אין כזה חברים חוץ ממני והיא איתי בשיכבה אז אמרתי לה שתיהיה איתי וזה ודיברנו על זה שתנסה להכיר וזה עכשיו שחזרנו אני מרגישה כאילו היא ממש תלויה בי כי מי שהיא הייתה איתה כל הזמן בבית ספר כבר לא נמצאת ולי יש עוד חברים מהכיתה שבדרך כלל אנחנו ביחד בבית ספר ועכשיו היא גם באה אלינו כזה וזה לא תואם אחד את השני כאילו אין לי איך להסביר את זה היא פשוט לא ממש קשורה וגם בכללי בזמן האחרון אני מרגישה לפעמים שהיא מנצלת אותי קצת אבל יכול להיות שזו סתם תחושה בקיצור לא בא לי להשאיר אותה לבד וזה או להתרחק ממנה כי אני באמת אוהבת אותה היא חברה שלי אבל גם לא יודעת מה לעשות כי בבית ספר היא סוג של נידבקת אליי למרות שאני מרגישה שלא נעים לה אבל גם זה לא נעים לי כי קשה לי שנדבקים אליי ותלויים בי