15 תשובות
היה 600 אלף וכל מי שמתווכח.
אתם לא הייתם שם, לא ראיתם את האות אלפים שהגיעו ואתם ניזונים רק מהתקשורת שלכם
לא, אבל היה כמה מאות אלפים, אם בוויינט רשום 200k אז אני מאמין שהיה קצת יותר אולי 300k שזה די מרשים
אנשים שעושים לי מינוסים תגובה.. תלמדו לקבל גם קצת מהצד השני לא יקרה כלום..
בין 150-200 אלף
לכל האנשים שרושמים כאן 600 אלף, שאלה, סופרים מפגינים על ידי בינה מלאכותית, הבינה המלאכותית מקבלת נתונים מרחפנים ועושה חישובים, כל החברות שבדקו כמה אנשים היו קיבלו את אותה תוצאה +- 150 אלף.
גם המשטרה אמרה שהגיעו בסביבות ה200 אלף
איך הגעתם ל600 אלף? על סמך מה אתם אומרים את זה?
^ 200 אלף היו בשעה 19:00, אחרי זה ב20:00 כבר היו יותר.
^הדיווחים על 200 אלף פורסמו בין היתר בשעה 22:15 באפליקציה של חדשות 14.
בשעה 19:00 דווח על 80 אלף בערך.
היו 400 אלף ,אולי אפילו יותר (אני הייתי שם)
^ אוקי, היית שם, איך אתה יודע כמה היו שם?
אני משערת שסביבות ה-300k
הבינה המלאכותית שלהם גם אמרה שיש 100 אלף כשהיו 40 אלף אצל השמאל ועל הפגנת המיליון אמרה שהיו 75 אלף בשיא כשהיו מינימום 200 אלף
אז כי אי אפשר לסמוך על ה"בינה המלאכותית" שלהם
הכול עניין של אינטרסים פוליטיים ותו לא
^ אה תוב.
אתה אומר שחברות שנסחרות בבורסה משקרות לציבור?
שכל המטרה שלהם זה להיות כמה שיותר מדיוקים משקרות?
לא מכיר בדיוק את החברה הזאת אבל אני אומר שכן יש חברות שלצערי הרב משקרות לציבור לטובת אינטרסים אישיים, וכן זה קורה גם בספירת מפגינים וגם בסקרים שנערכים ובעוד אינספור מקרים.
קח את כל ההשבתה האחרונה במשק כדוגמה, בנוסף להתבטאויות הפומביות של האנשים כדוגמת הטייס של אל על
נגד הרפורמה המשפטית.
אלה אנשים שמשקרים במצח נחושה.
זה לא חברה אחת, זה גם לא שתיים, זה מעל ל3 חברות שסופרות מפגינים שלכולם יצא את אותו מספר בערך, לגבי סקרים , אין לך שום הוכחה שזייפו סקרים, אם למישהו היה הוכחה, החברה היית נסגרת כי זה לא חוקי. את.ה פועל על סמך קונספירציות במקום על סמך עובדות.
אני לא יודעת עד כמה אתם מכירים את ירושלים, אבל הכל היה מפוצץ מקריית משה עד בנייני האומה ומשם גם עד לתחילת ניות, שלא נדבר בכלל על קריית הממשלה...