8 תשובות
ההפגנה היא בעד הרפורמה?? שואלת כי אני לא יודעת אשמח לתשובה
אנונימית
אכן
הפגנה של אלו שמעוניינים שהרפורמה תצא (64 מנדטים שזה שתי שליש מהעם השפוי)
לא
^
תקשיב אולי היית אחד מה"מיליון" באיזו הפגנה בכיתה ה אבח זאת לא סיבה לא לדעת שברים פשוטים
אנונימי
אם אתה מחשיב את הערבים כחלק מהעם כז אולי יש לנו בעיה
תוריד את הערבים ויש לך בקושי שליש שמתוכם גם הרבה בעד הרפורמה
אנונימי
הערבים הם לא חלק מהעם היהודי אבח הם לחלוטין חלק מאזרחי ישראל ןמהעם הבוחר
חוץ מזה הערבים הם לא שליש מאזרחי המדינה
לפני שאתה פולט שטויות תבדוק אותן
בגרות בפיזיקה אדוני אין זמן
ברור
חובה
אנונימי