18 תשובות
כדי שיוציאו את עצמם מנצחים זה סתם שטויות
שואל השאלה:
חחח אם אתמול הגיעו מליון אז בקפלן יש 5 מליון. תעשו לי טובה. 200 אלף בהגזמה וזה אחרי 6 מליון שקל ושבועיים של פרסום.
חחח אם אתמול הגיעו מליון אז בקפלן יש 5 מליון. תעשו לי טובה. 200 אלף בהגזמה וזה אחרי 6 מליון שקל ושבועיים של פרסום.
אנונימי
^תהנה להכחיש אבל מה שנכון נכון.
אנונימית
אתה טוען שאתה יודע אבל הייתה שם?
למרות שגם אם היית, אי אפשר לדעת ככה.
היו הרבה גרסאות לכמה הגיעו
הימנים (ערוץ 7) תענו מיליון וחצי
השמאל (מעריב) תענו 200 אלף
המשטרה אמרה 650 אלף וזה כנראה הערכה הנכונה
לנסות להכחיש את זה רק לפי תחושות בטן זה טימטום
למרות שגם אם היית, אי אפשר לדעת ככה.
היו הרבה גרסאות לכמה הגיעו
הימנים (ערוץ 7) תענו מיליון וחצי
השמאל (מעריב) תענו 200 אלף
המשטרה אמרה 650 אלף וזה כנראה הערכה הנכונה
לנסות להכחיש את זה רק לפי תחושות בטן זה טימטום
שואל השאלה:
חחח המשטרה אמרו 150-200אלף. העיקר אתם אומרים שתקשורת שלנו שוטפת את המוח. 14 שוטפים לכם!
חחח המשטרה אמרו 150-200אלף. העיקר אתם אומרים שתקשורת שלנו שוטפת את המוח. 14 שוטפים לכם!
אנונימי
אתמול הגיעו להפגנה כמעט מיליון איש איך הבאת את זה שלנגד יש רוב? הם פשוט גורמים לזה להראות כך בתקשורת..
הממשלה לא קשורה ולא מתעסקת בכך הרבה זה רק התקשורת... לממשלה מספיק הרוב שהציב בעם בבחירות ו64 המנדטים
הממשלה לא קשורה ולא מתעסקת בכך הרבה זה רק התקשורת... לממשלה מספיק הרוב שהציב בעם בבחירות ו64 המנדטים
אין לנגד יותר מחצי מיליון, ומאיפה הבאת שלבעד יש רק 180 אלף?? אתמול הגיעו להפגנה 600 אלף!
אנונימית
התקשורת שוטפת לאנשים את המוח היא מלאה בטינופת ושקרים ולא רק שקרים לבנים הם בוחרים מה להשמיע לעם ומה לא, הם מחליטים על מה לשים יותר דגש ומה להראות יותר וממה עדיף להתעלם ואני יודעת שזה דוגמא ממש ישנה כבר אבל כל פעם שאני חושבת על זה אז זה מה שעולה לי לראש
אם אנשים זוכרים שבשנת 2021 היה את הלינץ' בבת ים אחרי שזה כבר קרה הערבים הספיקו לעשות לנו עוד מיליוני לינצ'ים אבל האישה הזאת שכחתי את שמה רק בילבלה במוח על הלינץ' בבת ים
נזכרתי, קוראים לה יונית לוי
אם אנשים זוכרים שבשנת 2021 היה את הלינץ' בבת ים אחרי שזה כבר קרה הערבים הספיקו לעשות לנו עוד מיליוני לינצ'ים אבל האישה הזאת שכחתי את שמה רק בילבלה במוח על הלינץ' בבת ים
נזכרתי, קוראים לה יונית לוי
אני רוצה לדעת מאיפה קיבלת את המידע הזה בדיוק?
שומע אח שלי. אתה מקשיב יותר מידי לערוץ 12 וערוץ 13 השמאלנים האלה. להפגנות של השמאל היו בערך 150 אלף ולהפגנות של הימין היו אתמול בין 600 אלף ל800 אלף
שואל השאלה:
כן אני חושב שזה לא אותו הדבר כאשר ערוץ אחר מסית עם פרסומות נוראיות ו נותן לראש הממשלה שאלה שהוא עונה עליה מדף ועוד בין ערוץ שמראה את כל הדעות. הנה חישוב של 27 למטר רבוע. לא אפשרי בעליל.ז
כן אני חושב שזה לא אותו הדבר כאשר ערוץ אחר מסית עם פרסומות נוראיות ו נותן לראש הממשלה שאלה שהוא עונה עליה מדף ועוד בין ערוץ שמראה את כל הדעות. הנה חישוב של 27 למטר רבוע. לא אפשרי בעליל.ז
אנונימי
שבת נכנסת אז אני אקצר
הרוב במדינה הוא הימין ובכל אחת מהבחירות ראו את זה.
מבחינה סטטיסטית זה לא הגיוני שבהפגנה יהיו יותר שמאלנים מימנים ואין לי זמן להסביר לך איך הגעתי לזה אבל לקחתי בחשבון את העובדה ש59% מהנערים הם ימין בעוד 13% הוא שמאל ו23% מהווים את המרכז
(ובא לא נשכח את זה שנערים הם חלק ענק בכל ההפגנות)
הבאתי את הנתונים המדוייקים מעיתון ישראל היום
הרוב במדינה הוא הימין ובכל אחת מהבחירות ראו את זה.
מבחינה סטטיסטית זה לא הגיוני שבהפגנה יהיו יותר שמאלנים מימנים ואין לי זמן להסביר לך איך הגעתי לזה אבל לקחתי בחשבון את העובדה ש59% מהנערים הם ימין בעוד 13% הוא שמאל ו23% מהווים את המרכז
(ובא לא נשכח את זה שנערים הם חלק ענק בכל ההפגנות)
הבאתי את הנתונים המדוייקים מעיתון ישראל היום
לא לריב סתם
שבת שלום❤
ודי להיות ~מושתן~ מושלם ❤❤❤❤
שבת שלום❤
ודי להיות ~מושתן~ מושלם ❤❤❤❤
וואי אתה צודק לגמרי שואל השאלה
אשכרה המשטרה אמרה שהיו 200 אלף ועדיין כל המעריצים הסתומים של בן גביר שפשוט אוהבים אותו בלי חשבון למרות שהוא פושע עם פלילים, מקשיבים לערוץ 14 וממשיכים לומר שהיו מיליון וחצי, שזה פשוט שקר גמור.
אז הימין עשו פעם אחת הפגנה של, נגיד ניתן לכם 400 אלף, כפול ממה שאמרה המשטרה?
וואו, ממש כל הכבוד להם.
השמאל כבר 16 שבועות ברציפות, בלי לפספס אפילו פעם אחת, כל שבוע יוצאים יותר מחצי מיליון איש מכל הארץ (לא רק חרדים מבני ברק), להפגין נגד הממשלה הנוראית הזאת שרוצה שלמיעוטים לא יהיו זכויות.
פשוט נורא שאנשים ככה בולעים שקרים בלי לבדוק לרגע את העובדות.
אתם באמת מאמינים לפאקינג ערוץ 14 יותר מלמשטרה, שספרו אנשים?
אתם אשכרה חושבים שאנשים מואשמים בפלילים, שפשעו נגד המדינה במשך שנים, אמורים להנהיג אותנו?
אשכרה המשטרה אמרה שהיו 200 אלף ועדיין כל המעריצים הסתומים של בן גביר שפשוט אוהבים אותו בלי חשבון למרות שהוא פושע עם פלילים, מקשיבים לערוץ 14 וממשיכים לומר שהיו מיליון וחצי, שזה פשוט שקר גמור.
אז הימין עשו פעם אחת הפגנה של, נגיד ניתן לכם 400 אלף, כפול ממה שאמרה המשטרה?
וואו, ממש כל הכבוד להם.
השמאל כבר 16 שבועות ברציפות, בלי לפספס אפילו פעם אחת, כל שבוע יוצאים יותר מחצי מיליון איש מכל הארץ (לא רק חרדים מבני ברק), להפגין נגד הממשלה הנוראית הזאת שרוצה שלמיעוטים לא יהיו זכויות.
פשוט נורא שאנשים ככה בולעים שקרים בלי לבדוק לרגע את העובדות.
אתם באמת מאמינים לפאקינג ערוץ 14 יותר מלמשטרה, שספרו אנשים?
אתם אשכרה חושבים שאנשים מואשמים בפלילים, שפשעו נגד המדינה במשך שנים, אמורים להנהיג אותנו?
כי היו ליטרלי 600 איש
שואל השאלה:
אני אשמח לדעת מאיפה הבאת 650.12 הרבה יותר אמיינים מארוץ שפעם שעברה אמר שהיו מליון וחצי ב14. בשביל 650 אלף צריך 27 איש לכל מטר רבוע. זה לא פיזי.
אני אשמח לדעת מאיפה הבאת 650.12 הרבה יותר אמיינים מארוץ שפעם שעברה אמר שהיו מליון וחצי ב14. בשביל 650 אלף צריך 27 איש לכל מטר רבוע. זה לא פיזי.
אנונימי
רגע רגע רגע תן לי להבין
אתה אומר שאנחנו חיים בסרט כי אנחנו חיים רק מהתקשורת שלנו
אבל אתה הרגע נתת לי הוכחה מ"מהשטרה" בערוץ 12?
אני מבין שאני צריך לצאת מהגבולות שלי
בגלל זה הודתי שלא היו מיליון וחצי כמו שכתוב ב7
אבל אני חושב שגם אתה צריך לצאת משם
אתה אומר שאנחנו חיים בסרט כי אנחנו חיים רק מהתקשורת שלנו
אבל אתה הרגע נתת לי הוכחה מ"מהשטרה" בערוץ 12?
אני מבין שאני צריך לצאת מהגבולות שלי
בגלל זה הודתי שלא היו מיליון וחצי כמו שכתוב ב7
אבל אני חושב שגם אתה צריך לצאת משם
הערכת המשטרה- לא הערכת הערוצים היא שהיו 200 אלף, אתם קוראים לבן גביר שלכם שקרן? זה שהיה 600 אלף זה שקר של ערוץ 14, בשאר הערוצים אמרו את מה שהמשטרה אמרה
אנונימית