17 תשובות
כן, אבל לא רק הם. גם מפלגות האופזיציה מקבלות מימון ולא תמיד זה הולך לדברים שאת רוצה
לא, הפגנות בעד הרפורמה ממונות על ידי תרומות, בעיקר של הציונות הדתית והליכוד .
^ורוב הכסף של הפלגות מגיע מתקציב מדיני
רוב הכסף של המפלגות, מגיע מדמי חבר ותרומות של אנשי המפלגה.
אנונימי
^ממש לא. כל מפלגה מקבלת מיליונים מהמדינה, זה לא משתווה בכלל לתרומות שאנשים פרטיים תורמים
^ אז זה אומר שהמדינה ממנת גם את הפגנות נגד הרפורמה?
אנונימי
שואל השאלה:
^מה? את בטוחה?
אנונימית
רוב ההפגנות לא צריכות מימון, סתם אנשים באים עם שלטים. חלק מההפגנןת ממומנות על ידי ארגונים ותורמים פרטיים
^ההפגנות לא ממומנות על ידי המפלגות
על ידי מי?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל סמוטריץ אמר שהממשלה מממנת את ההפגנות
מה שאומר שטכנית הם מכריחים את כל העם לשלם למען הפגנות שנוגדות את האידיאולוגיה של חלק מהאנשים?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל סמוטריץ בעצמו אמר שהכסף הוא "התמיכה של הציבור כי הם נבחרי הציבור" אבל הם נראה לי שכחו שיש 56% אחוז מהעם (סטטיסטית, לצערי) שנגד הרפורמה, אני פשוט מנסה לחשוב מה היה קורה אם המצב היה שונה, ואלה היו לפיד וגנץ שיעשו את זה לנו, זה לא בסדר שהממשלה נעזרת בכספי הציבור שהציבור משלם על מנת לממן הפגנות שמרבית הציבור בכלל לא רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בכלל תומכת ברפורמה, אבל זה לא מזעזע שמכריחים אנשים לשלם בעבור משהו שחלקם ממש מתנגדים לו?
אנונימית
הכסף שמדינה נותנת למפלגות, זה כדי לממן את השלטים, הסברה של המצע.
הכסף שהלך למפלגת הליכוד לציונות הדתית, הוא משמש את המפלגות לפרסום והסברה (כל המפלגות עשות את זה).
אנונימי
יונתן69 זה לא נכון רק עכשיו עשו כתבות על זה שהליכוד מממן חלק מהפגנת המיליון