10 תשובות
לא כפרע
כי הם בעד הערבים
אנונימי
יש ויש אני בדעותיי הפוליטיות נוטה לשמאל כל המשפחה שלי שירתה בצבא גם אני הולך להתגייס ולשרת בצבא ולעמוד בצפירה יש גם שמאלנים וגם ימנים שלא עומדים בצפירה וגם כאלה שעומדים בצפירה
יש שמאלנים שלא עומדים אבל מדובר בקומץ, כמו שיש קומץ של חרדים שלא עומדים.
ברור
יותר חרדים לא עומדים מאשר שמאלנים. אני בעצמי די שמאלנית ועומדת כמובן, ויום הזיכרון זה יום שמאוד קשה לי.
זו שאלה ממש איומה.
למעשה, את המלחמות הקשות והגדולות ביותר השמאל ביצע למשל: מלחמת יום הכיפורים, מלחמת ששת הימים, מלחמת לבנון השנייה.
כמובן שיש גם מלחמות גדולות וקשות שהימין ביצע, אך את/ה טוען בכלליות ששמאלנים הם אינם עומדים בצפירה ומעלה את התהייה בזאת בשאלה שלך.
שמאלנים זו קבוצה רחבה שכוללת דעות רבות, מעט מהדעה האלה הן קיצוניות ומעט אנשים מחזיקים בהן.
בכל מקרה, במדינת ישראל ביום הזיכרון אין ימין ושמאל וכמעט כולם עומדים.
אני משער שיש שמאלנים קיצוניים שלא עומדים כמו שיש חרדים קיצוניים שלא עומדים.
thv
ברור
אנחנו עומדים בצפירה, ובהחלט לא חושבים שצה''ל זה רע, אני לא יודעת מי אמר לך את זה, אבל הוא בהחלט טועה
אני שמאלנית ואני וכל שמאלני שאני מכירה עומד. בוודאי שנכבד. עצוב שהם היו צריכים למות. אם היה שלום הם לא היו צריכים לעשות את זה, ולא להרוג בעצמם ערבים.
אנונימית
מה זה "שמאלנים"? זו דת עם חוקים ברורים שכל אחד שנמצא בה חייב לעקוב אחריהם? לכל אחד יש דעות משלו. אבל כן, רוב כמעט מוחלט מי שמגדיר את עצמו שמאלני עומד בצפירה