11 תשובות
אני שמאלנית ועמדתי בצפירה
לא חושבת שהאנשים שהצגת הם דוגמאות טובות לשמאל
כי הם שמאלנים..(?)
אנונימית
את הבאת דוגמאות של בוגדים.
שמאלנים כן עומדים בצפירה
זה לא קשור
לא כל השמאלנים!
וזה כי הם רואים את החיילים כרוצחים
הם כן עומדים. די עם זה. אמיר חצרוני הוא לא בן אדם בכלל..הוא סתם טרול חולה צומי, אין מה להתייחס אליו בכלל..
שמאלנים עומדים בצפירה כמו כולם.
אולי הם לא עומדים בצפירה של יום הזיכרון כי זה בשביל חיילי הכיבוש או משהו כזה..(שמאל קיצוני כמובן)
כי הם בעד הערבים וישראל ביחד-''שלום''
סתם שמאלנים כפויי טובה על המדינה
רק אמיר חצרוני והוא לא מייצג שמאל. הוא סתם גזען אידיוט
כי הם בעד הערבים