12 תשובות
ממש לא.
לא
לא מוזר גם אני כזאת וההפך זה מעולה
לא גם אני רוצה ככה אבל תחשבי שאם תאמצי הם לא יהיו דומים לך המראה ולא ממש תרגישי שזה ילד ביולוגי
שואל השאלה:
לא אכפת לי איך הם יראו, אני חושבת שבכל מקרה להביא ילדים לעולם במצבו זה קצת פחות.. לא יודעת איך לומר.. עדיף? העולם הולך ונהיה נורא ובכל מקרה יש יותר מדי בני אדם על כדור הארץ, אז עדיף כבר להציל חיים במקום להביא עוד נשמה שתסבול.
לא אכפת לי איך הם יראו, אני חושבת שבכל מקרה להביא ילדים לעולם במצבו זה קצת פחות.. לא יודעת איך לומר.. עדיף? העולם הולך ונהיה נורא ובכל מקרה יש יותר מדי בני אדם על כדור הארץ, אז עדיף כבר להציל חיים במקום להביא עוד נשמה שתסבול.
שואל השאלה:
^אז יש לך בעיה אם אתה רוצה שנתחתן חביבי
^אז יש לך בעיה אם אתה רוצה שנתחתן חביבי
זה לא מוזר. זה אלטרואיסטי ומוערך ברמות!
רק מלחשוב על הילדים שתצילי ותתני להם עתיד טוב מעלה בי דמעות..
רק נקודה למחשבה: חשבת ממה נובע חוסר הרצון ללדת? פשוט מבחינה אבולוציונית זה לא תקין כל כך וכדאי שתבדקי ממה נובע כדי לוודא שזהלא משפיע על היבטים נוספים בחייך.
רק מלחשוב על הילדים שתצילי ותתני להם עתיד טוב מעלה בי דמעות..
רק נקודה למחשבה: חשבת ממה נובע חוסר הרצון ללדת? פשוט מבחינה אבולוציונית זה לא תקין כל כך וכדאי שתבדקי ממה נובע כדי לוודא שזהלא משפיע על היבטים נוספים בחייך.
שואל השאלה:
כתבתי למעלה
כתבתי למעלה
זה כן מוזר אבל זה לא אומר שזה רע
ממש ממש ממש לא כל אחד בדרך שלו,נגיד אני?אני רוצה ללדת אבל גם לאמץ ילד אחד או שנים בשביל שאהיה בית מלא בשמחה ואושר
(כאילו כי אם האמץ זה אהיה ילדים עד גיל 10 ואולי יותר תלוי מה אהיה המצב באותו זמן)
(כאילו כי אם האמץ זה אהיה ילדים עד גיל 10 ואולי יותר תלוי מה אהיה המצב באותו זמן)
אנונימית
אם זה כפי שכתבת נובע ממחשבה אידיאליסטית אז אני בעדך. תני לילדים שכבר הגיעו לעולם הזה חיים טובים. ותודה לך מראש על זה3>
באותו הנושא: