22 תשובות
נורמלי
שואל השאלה:
אני אחשוב על זה כי לי כרגע אין ממש אמא שאני מרגישהש היא אוהבת אותי.. או משפחה שאני מרגישה שייכת אליה.
ואני לא רוצ שיהיו ילדים בעולם שההורים שלהם זרקו אותם והם בחיים לא ירגישו נאהבים.
אנונימית
זה נורמלי ממש לא מוזר
שואל השאלה:
האמת אני לא ממש רואה את ההבדל בין ילד שאני ילדתי לבין ילד שאאמץ.
הורה זה לא רק מי שילד אותו...
זה גם מי שגידל ואתו, חינך אותו, ואהב אותו
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי עוד שאלה, שדי מופנת לבנים...
עם הבת זוג שלכם היית רוצה לאמץ ילד מה הייתם אומרים?
אנונימית
גם אני רציתי בגיל שלך, מסיבות מוסריות, עכשיו אני לא רוצה ילדים בכלל חחח
שואל השאלה:
האמת שזה ממש אבל ממש אבל ממש לא מסיבה מוסרית!!
זה כי אני רוצה! וזה כי זה לא בסדר שיש אנשים שפשוט זורקים את הילדים שלהם כמו סחורה פגומה!
הילדים האלה חוגגים חגים, וימי הולדת לבד לגמרי בלי משפחה.
ואני ייודעת איך זה מרגיש להיות לא נאהבת. אני יודעת איך זה מרגיש להיות שונה ולא רצויה. כי ככה ההוריםשלי גורמים לי להרגיש כל יום!
אז אני לא רוצה שעוד ילדים יחוו את זה! וגם למה שאני אלד ילדים כשיש אלפי ילדים שצריכים משפחה?!
והאמת אני ממש לא רואה את ההבדל בין ילדים שאני יולדת לבין ילדים שאנ יאאמץ.
כי כמו שאמרתי, הורה זה לא רק מי שיולד את הילד. זה מי ששם כדאי לאהוב אותו, לחנך אותו, ולתמוך בו!
אז תאמיני לי, זה לא בגלל סיבה מוסרית
אנונימית
דבר ראשון אני בן, דבר שני זו סיבה מוסרית... אני לא יודע מה לומר לך, האמת שהסיבה שלך זה גם הסיבה המרכזית שלי, וגם בשבילך זה פחות סבל בלידה...
שואל השאלה:
האמת, ממש אבל ממש אבל ממש לא חשבתי על הלידה. לידה ממש לא קשורה לעניין!
ועם אתה בן, אז אין בכלל טעם שאריב איתך כי זה ממש לא אותו הדבר...
וזה לא סיבה מסורית. סיבה מוסרית זה עם נגיד הייתי רוצנ חאמץ ילדים בגלל שזה מעשה טוב, אז לא. אני לא רוצה לאמץ ילדים כי זה משעה טוב.
אני רוצה להגן על ילדים מדבירם שאף אחד לא הגן עלי מפנהים.
ואני לא מתכבוונת להמשיך לריב איתך, כי אתה בן. ומה קשור אתהלא רוצה בכלל ילדים?!
ועם אשתך תרצה מה תעשה?
בקיצור בנים זה ממש לא בנות! אז מה אני בכלל מתווכח תאיתך?!
אנונימית
הקטע של הלידה זה סתם משהו שזרקתי, ואני לא מבין מה זה משנה שאני בן ואת בת, אבל להגן עליהם מדברים שאף אחד לא הגן עליהם מפני זה מעשה טוב... אני ממש מבולבל מה לא ברור בזה
שואל השאלה:
עזוב כבר התייאשתי מלנסות להסביר דברים לטיפסוים כמוך.
אני רוצה להגן עליהם ךא בגלל שזה מעשה טוב. אלא בגלל שאני פשוט לא רוצה שזה עיקרה לעוד מישהו! ותגיד סיבה מוסרית או לא זה כבר לא אכפת לי.
לילה טוב
אנונימית
'טיפוסים כמוני'

אוקיי
שואל השאלה:
כן טיפוסיפ כמוך!
אין לי כוח לריב יותר עם אנשיפ בטיפס!
בין עפ זה הנערים בני ה16 שמזלזלים בתשובות שלי.
או בין עם זה בחרדים שמתמסכנים.
או בין עם זה על האנשים בסטיפס ששואלים שאלות מטומות.
או בין עם זה אנשים כמול שמנסים בכוח להוציא את זה רע.
אז בחייאת על תענה כי נשבעת אני יכולה להישאר ככה כל הלילה.
אנונימית
את מכלילה ומתנשאת ואני לא זלזלתי בך בכלל עד שתי התשובות האחרונות, אני פשוט ניסיתי להסביר לך שאם את רוצה למנוע מהם משהו רע זה סיבה מוסרית, ואת לוקחת את זה אני לא יודע למה כאילו יש לך משהו נגדי אבל אני מניח שזו מההכללה שלך שחשבת אוטומטית שאני באתי ברע...
שואל השאלה:
מה אני אגיד לך?
מצטערת?
כבר אין לי כוח להתווכח נשבעת ויתרתי.
לילה טבו
אנונימית
חח אמרת שיש לך את כל הלילה... לילה טוב
שואל השאלה:
באמת יש לי. אבל אני לא רוצה לבזבז אותו ;)
אנונימית
חח סבבה, לילה טוב
ברור שזה נורמלי... ויש עוד הרבה כמוך...
אבל אני מניחה שעם הזמן זה יכול להשתנות ואת כן תרצי לאמץ... רק בנוסף ללאמץ את תרצי את הילד שלך, בעולם הזה... שיצא ממך...
אז יכול להיות שיהיה גם וגם...
זה ממש יפה מצידך ❤