16 תשובות
ללדת.
ללדת הכי כיף הידיעה שילדת ילד שלך
ללדת,
לאמץ אם אתה לא יכול ללדת
לאמץ אם אתה לא יכול ללדת
ללדת.
החלטה שלך לא של ילדים בני 14 בסטיפס
אנונימית
עם יש אופציה אז ללדת,
במקרים שללדת זו לא אופציה לאמץ זה מקסים...
במקרים שללדת זו לא אופציה לאמץ זה מקסים...
אם כבר להביא ילדים לא רצויים אז לאמץ
ללדת
ללדת
ללדת ברור
ללדת, אומנם זה תהליך ארוך וכאב בסוף אבל אחרי זה עובר ויש לך ידיעה זה הילד שלך ואת אמא שלו
אנונימית
ללדת
לאמץ
יש מספיק ילדים בעולם לא צריך להביא עוד אחד עדיף לקחת מישהו שאין לו/ה בית טוב
יש מספיק ילדים בעולם לא צריך להביא עוד אחד עדיף לקחת מישהו שאין לו/ה בית טוב
ללדת
ואין כזה הרבה ילדים לאימוץ, במיוחד לא בישראל
ואין כזה הרבה ילדים לאימוץ, במיוחד לא בישראל
1. תחליטי לבד; 2. לא לשאול בפלטפורמה של אוטיסטים מינוס 18.
ללדת,
אני מעדיפה שיהיה לי ילד/ה שחלק ממני ולא של מישהו אחר
אני מעדיפה שיהיה לי ילד/ה שחלק ממני ולא של מישהו אחר
באותו הנושא: