8 תשובות
חשבתי על זה אבל אני מעדיף ילד מהגנים שלי
אני אישית חשוב לי שהילד שלי יהיה הילד מהזרע שלי
אני רוצה גם וגם
גם אני אבל אני מעדיפה גם ללדת כמה וגם לאמץ ;-;
אני רוצה גם וגם
אני רוצה גם וגם
אני אל הורית ואני לא רוצה ילדים
אבל אם במקרה ופתאום אני ירצה בגיל מאוחר יותר
זה רק באימוץ
לאלא גם אני
גם בגלל זה, וגם כי אין סיכוי שאני יולדת בחיים. מגיל קטן פחדתי מיזה וזה פשוט לא יקרה.