10 תשובות
ואוי להגיד לך את האמת אני בהתחלה פחדתי ברמות אבל חדמש כיתה ח זאת הכיתה הכי קלה שהייתי בה ואני לא הכי חכמה
לא, זה אחלה שנה
לא .
שואל השאלה:
מתמטיקה קשהה? כי תמיד קשה לי במקצוע הזה
מתמטיקה קשהה? כי תמיד קשה לי במקצוע הזה
סביר
גם אני
זאת באמת הכיתה הכי מיותרת שיש לא עושים בה כלום ולומדים בלי מטרה, פשוט תהני
אנונימית
כנל
לא קשה בכלל קחי את זה בקלות
לא קשה בכלל
אם את לחוצה מזה את במצב טוב
אם את לחוצה מזה את במצב טוב
באותו הנושא: