5 תשובות
מדעי החברה זה מלא חומר מניסיון כמו שכתבת זה לשנן ממש. ואין מה לעשות זה המגמות אני בחרתי גאוגרפיה שעד עכשיו זה בסדר ודיי קליל
אני כיתה י
אני כיתה י
וואלה אני בכיתה יא ומדעי החברה זה לא כזה קשה
הייתי במדעי החברה, זה ממש כיף אבל קשוח...
מנהל וכלכלה זאת המגמה שלי ואני לא ממש מתחברת, זה גם המון חומר ורק אם את מתחברת לגרפים וניהול זה יהיה לך מעניין.
את יכולה לעבור מגמה גם בכיתה יא אבל זה קצת יוצר בעייתי.
ומדעי החברה זה מעניין ברמות אבל כן זה די הרבה חומר בכיתה י
את יכולה לעבור מגמה גם בכיתה יא אבל זה קצת יוצר בעייתי.
ומדעי החברה זה מעניין ברמות אבל כן זה די הרבה חומר בכיתה י
אני במדעי החברה וביום שני אני עוברת לגיאוגרפיה, כי נכשלתי בבוחן ובמבחן שאחריו, זה מלא חומר לזכור, אבל אם יש לך זיכרון טוב אני ממליצה לך, זאת מגמה מעניינת מאוד.
ובבית ספר שלי אני לומדת "אשכול תרבות - השכלה כלכלית" שזה נראה לי כמו מנהל וכלכלה אבל זאת שעה במערכת שהיא לא מגמה והיא לדעתי גם מעניינת.
ובבית ספר שלי אני לומדת "אשכול תרבות - השכלה כלכלית" שזה נראה לי כמו מנהל וכלכלה אבל זאת שעה במערכת שהיא לא מגמה והיא לדעתי גם מעניינת.
באותו הנושא: