35 תשובות
אני דווקא שמעתי ההפך
בכ"א לדעתי לא כדאי לך לעשות 5 יחל בהכול, לחץ מטורף שלא שווה את זה
באמת מקצוע אחד יכול להרוס אותך
אין סיבה להיות לחוץ
שימי זין
וואי ממש לא סתם הלחיצו אותך זה טוב אם יהיה לך ציונים טובים אבל אל תגזימי תהני בנתיים כי יש שינוי משמעותי בין כיתה ט ל-י (מאמינה שככה גם הלאה)
כיתה ט לגמרי קלה. תשקיעי באמת במתמטיקה ואנגלית וכל השאר שטויות פשוט
שואל השאלה:
רגע איזה ממוצע צריך להיות בערך באנגלית ומתמטיקה ?
אנונימית
בשביל חמש יחידות 80/85 ומעלה
שואל השאלה:
וואי מה זה הרגעתם אותי תודה!!
אנונימית
הכל בסדר, אל תילחצי זאת כיתה שאת צריכה ליהנות ממנה. תשמרי כוחות של לימודים לתיכון, תצאי עם חברים ותהני, תהיי קלילה ותאמיני לי שהשנה הזאת תעבור הרבה יותר מהר ממה שאת מדמיינת
שואל השאלה:
וואי אמן תודה רבה הייתי נותנת לך פרח אבל כבר נתתי את המקסימום
אנונימית
וואי חד משמעית בדיחה
תהני ממנה!! הכיתה הכי כיפית בעולם
אנונימית
חחח מי הטריל אותך
כיתה ט זה בדיחה
גם אני ט' וגם אני קצת בלחץ אז בואי נהיה לחוצים ביחדד
טוב אז שיהיה לה בהצלחה אני רוצה להיות ב4 יחידות בכל מקרה
חירטטו אותכם
אני בכיתה ט וזה לא כזה כיף אני אישית ממליצה לך להיות בהקבצה ב במטמטיקה כי נגיד אצלי בבית ספר אני בהקבצה א וממש מגזימים כל שיעור חומר חדש
ילדה מתוקה עם משקפיים
אין מה לעשות, ככה זה, אם רוצים להיות ב5 יחל כמו שהיא מספרת חייבים לעבוד קשה. החומר במתמטיקה הולך לעלות רמה בי' וצריך פשוט לדעת שאם רוצים להיות ב5 צריך להשקיע, אבל לא צריך להילחץ מזה
תהני מהחטיבה וגם מכיתה י. את כיתה יא תקחי בשתי ידיים, עם המון כוח וכיתה יב זה קל יותר מכל כיתה שהיית
גם אני בכיתה ט' וגם לי אמרו אותו דבר. אני פשוט מנסה לעשות את הטוב ביותר שלי השנה ולהירגע כי לחץ לא עוזר בכלום
הכל משתנה בכיתה י. כיתה י הא המפתח לתיכון.. הכל טוב ולא צריך לקחת ברצינות את כיתה ט, הכל פתוח וזה סבבה שיהיו נפילות וכן גם בתיכון. לא צריך להכנס ללחץ כי כל החומר מתחיל מכיתה י שחשוב ורצוי להקשיב ולקחת ברצינות וכדאי להנות בין היתר
כן כדאי לך להשקיע אבל על תלחצי הכל בסדר יהיה קצת קשה אולי אבל את תמיד יכולה לדבר עם מישהו שיעזור לך
בית ספר זה כזה שיט
אין שום משמעות לכיתה ט
הכי לא אמאלה תהניי ממנה הכיתה הכי טובה בעייני
בולשיט, הכל שקרים כמו שסיפרו לי כשהייתי בכיתה ט
ט זאת לא כיתה קשה אבל היא כן חשובה. ממליצה מאוד להשקיע במתמטיקה ואנגלית, בכל השאר לא באמת צריך. אני אישית נהנתי בשנה הזאת בטירוף אז באמת שאין ממה להלחץ, תלמדי אבל גם תעשי חיים3>
יש בתחילת י מבחן שמחלק ליחידות וגם המבחן הוא חרטה ושמים את הרוב ב5 יחל ,ט זה סתם שיט
שיואו איזה בדיחה כיתה ט' מלא צחוקים
כיתה ט זה הכי חשוב עד שאת מגיעה לכיתה י
חחח חשוב עלאק, כיתה קלילה
אין לך מה להיות בלחץ
אימאלה מה הייתי נותן לחזור לכיתה ט הכיתה הכי כיפית שיש
כיתה ט' זה כלום עברתי אותה בקלות עם ציונים חרא, אולי אם יהיו לך ציונים לא משהו לא תוכלי להתקבל למגמות שיש בכיתה י' (לפחות ככה אצלנו) אבל לי זה לא כל כך הזיז המגמות אז לא היה לי כזה אכפת.
אני אגלה לך משהו:
אפשר לעבור יחידות לימוד.
כיתה ט לא באמת קובעת את זה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!!
אנונימית