4 תשובות
קיץ זה אבטיח ים בריכה שיזוף בגדים קצרים אני מתה על זה. החורף הזה היה גרוע גם אז בכלל מעדיפה קיץ
בחורף קר יורד גשם אי אפשר להיות בחוץ מחא שכבות בגדים ובקיץ חם משתזפים פירות יותר טובים בגדי ים ים בריכה להיות בחוץ וחופש
אנונימית
חורף זה מדכא גשום, חורפי, קר אי אפשר להיות בחוץ.
וקיץ זה כיף אפשר להיות בבריכה, בים ולהשתזף.
בקיץ יותר בהיר בחוץ ופחות מדכא
בחורף קשה למצוא מה ללבוש אם ממש קר ואם לא, אז העובדה שצריך להיסחב עם מטרייה