7 תשובות
חורף כי נולדתי בפברואר
כל פעם את העונה המנוגדת לנוכחית
נגיד עכשיו אני מעדיפה קיץ
חורף כי אני מעדיפה קור על חום
חורף כי גשם זה הדבר הכי טוב בעולם ולא חם ואין שמש ואין כמו לשבת בבית בזמן שבחוץ יש גשם ולצפות באיזו סדרה, זה פשוט אווירה הכי טובה זה פשוט כל כך כיף
חורף כי אני גר בתל אביב וקיץ פה זה שמונים מעלות
חורף כי אני שונאת חום
חורף כי אני אוהבת את האווירה הגשם הברקים הרעמים והשמיים היפים