18 תשובות
חורף
כי קר
קיץ כי אין לימודים
קיץ, לא יכולה לסבול קור
גם וגם האלה המסריחים האביב דווקא אחלה
קיץ בגלל הים
חורף כי אני אוהב ת'סטייל של החורף והבגדים עם המותגים
די נו אני לא מצליחה להחליט, גם וגם.
קיץ זה ים ופשוט כל כך כיף
וחורף זה להתכרבל מתחת לשמיכה ומסיבות פיגמות
קיץ, הרבה יותר כיף ,אטרקציות הכי שוות, לישון עם בגדים קצרים ומזגן על 16 והכי חשוב החופש הגדול
קיץ כי כבר נמאס מהקור הזה אתה רק מוריד שכבה וקר אתה נכנס למקלחת וקר אתה יוצא מהמטיה בבוקר וקר נמאס כבר
חורף
כי לא אוהבת בגדים קצרים וים
וואי חורף כי פשוט חורף וכיף ואפשר לקפוץ בגשם ולרכוב על סוסים בגשם ולרוץ בגשם ולעשות הכל בגשם
קיץ כי אפשר ללבוש קצר
חוץ מזה שונאת קיץ
הלוואי והיה אפשר ללבוש קצר בחורף ואז החורף היה מושלם
קיץ כי זה מחזיר לי את
השלמת חיים
חורף
החושך בא מהר יותר,יותר שעות שינה&אני פשוט שונאת חום ולהזיע
לכול מי שאומר חורף - אתם יודעים שהקיץ עוד שנייה כבר כאן..
אנונימי
קיץ ויש לי נימוקים מצויינים:
א. הסיבה הכי טובה היא שיש חופש גדול ואני לגמרי צריכה את זה אחרי כל הבגרויות והמתכונות שיהיו לי אחרי פסח כי הבית ספר שלי דפוק ולא עשה מועדי חורף בכלל אז כל העומס נופל על הקיץ
ב. היום הולדת שלי בקיץ
ג. עד הקיץ אני אמורה לסיים לאלתר עם לשון, תנך, היסטוריה וכלכלה (אלא אם כן העבודת גמר שלי שנה הבאה תהיה על כלכלה ואז יש לי גם את העבודה)
ד. ים
ה. מחשיך מאוחר
ו. לא יורדים גשמים חזקים. נכון שחם ואני מאוד רגישה לחום, אבל אני מעדיפה את זה מקור כלבים וגשם זלעפות.
ז. חצאיות בלי טייץ מכוער מתחת שהורס

החסרונות היחידים הם שצריך לגלח רגליים ושיהיה רותח ללכת עם ג'ינס ארוך ואני מעדיפה ג'ינסים ארוכים על קצרים. אבל אין מה לעשות היתרונות מתעלים על החסרונות...
חורף כי לא חם
חורף, אני אוהבת את האפור שבו, את הגשם, את השלג, את הסערה
צורף חד משמעית
אני שונאת חוםם אני לא שורדתת