73 תשובות
חורף, יש לי בעיות זיעה
חורף
הכל מרגיש רגוע יותר
הכל מרגיש רגוע יותר
חורף אבל עם בריכה מחוממת
חורף - בחורף שלנו לא באמת קר אבל בקיץ ככ חם ומזיעים כל הזמן אי אפשר להתאמן בחוץ בכיף ותמיד ריח רעץ על הדרך גם היתושים לא עוזרים
קיץ
כי נולדתי בקיץ וכי זאת העונה האהובה עליי, יש חופש וחם ובריכה
כי נולדתי בקיץ וכי זאת העונה האהובה עליי, יש חופש וחם ובריכה
חורף
אני אוהבת להתכרבל בפוך ולשתות תה/קפה/שוקו חם תוך כדי שאני רואה איזה סרט או סדרה, אוהבת את המזג אוויר (כאילו אני ממש מעדיפה שיהיה לי קר ואני אוכל לשים כמה שכבות עליי וזה יעזור מאשר שיהיה לי חם ואני אהיה מזיעה וכלום חוץ ממזגן לא יעזור), לפעמים מתבטל בית ספר שזה אחלה, חנוכה בחורף וזה החג האהוב עליי ואני ממש אוהבת פוטרים.
אני אוהבת להתכרבל בפוך ולשתות תה/קפה/שוקו חם תוך כדי שאני רואה איזה סרט או סדרה, אוהבת את המזג אוויר (כאילו אני ממש מעדיפה שיהיה לי קר ואני אוכל לשים כמה שכבות עליי וזה יעזור מאשר שיהיה לי חם ואני אהיה מזיעה וכלום חוץ ממזגן לא יעזור), לפעמים מתבטל בית ספר שזה אחלה, חנוכה בחורף וזה החג האהוב עליי ואני ממש אוהבת פוטרים.
בקיץ חורף ובחורף קיץ
חורף , אני שונאת להזיע
חורף, הכי כיף
קיץ כי יש ים יש בריכה יש לונה פארק יש יותר אופציות..
חורף מרגיע כזה
לא יודע כבר מתי שבא החורף זה החורף ומתי שבא הקיץ זה הקיץ
בחורף אני רוצה קיץ ובקיץ אני רוצה חורף
שניהם באותה מידה
קיץ חורף זה דיכאון מוחשי
חורף יותר וייבים + להיות בבית כשיש גשם בחוץ ולשתות שוקו זה חלומי
חורףף כי זה כיףף
קיץ
חורף, יש לי בעיה עם חרקים, זיעה, לחות וחום, השמש עושה לי רע לעור, שונאת בגדי ים
חורף לא מזיעים יש גשם זה דבר יפה הכל טוב בחורף
קיץ, כי בחורף יש לי סינוסיטיס וזה ממש כואב
חורף, שמיים אפורים ומזג אוויר חורפי עושים לי טוב
אנונימי
כל אחד מה שהוא אוהב ומתחבר
^^ גם לי יש סינוסיטיס. זה סיוט
חורף עונה מבאסת
ומה אתם חיים בסרט מי שוכב מתחת לפוך עם שוקו?? זה לא נוח הכל נשפך
חורף עונה מבאסת
ומה אתם חיים בסרט מי שוכב מתחת לפוך עם שוקו?? זה לא נוח הכל נשפך
אנונימית
חורף כמובן!!
נטפליקס מתחת לפוך
הרעש של הגשם
הריח של הבוקר
שוקו חם
סבתוש מכינה מרק
והבגדיםם!!!
בקיץ חם והיתושים והזבובים ושיעור ספורט בקיץ :(
נטפליקס מתחת לפוך
הרעש של הגשם
הריח של הבוקר
שוקו חם
סבתוש מכינה מרק
והבגדיםם!!!
בקיץ חם והיתושים והזבובים ושיעור ספורט בקיץ :(
סתיו
חורף כי בקיץ חם מידי
יש תקופה קצרה לפני החורף
אביב
אז יש קצת מהכל
אז יש קצת מהכל
חורף,
עונת האהבה אני מגדירה את זה
הגשמים, הסרטים בבית עם השוקו החם והכרבול במיטה, האווירה המשפחתית, השלוליות והאוויר הנקי שיש :)
אני ממש אוהבת את זה.
עונת האהבה אני מגדירה את זה
הגשמים, הסרטים בבית עם השוקו החם והכרבול במיטה, האווירה המשפחתית, השלוליות והאוויר הנקי שיש :)
אני ממש אוהבת את זה.
קיץ
^^^מה? זכותי לאהוב את העונה הזו לול
חורף בגלל השוקו חם ו האווירה הרגיעה שרואים נטפליקס ו שומעים את הגשם מטפטף לו
חורף, שונאת שחם לי
חורף, העולם יותר יפה עם שלג
אני אוהבת לצאת בגשם ולהתאמן כשקר
וגם יש וויב מדהים
ואנונימי מישהו צריך להרביץ לך
אני אוהבת לצאת בגשם ולהתאמן כשקר
וגם יש וויב מדהים
ואנונימי מישהו צריך להרביץ לך
חורף זה פשוט כיף אני ממש אוהבת חורף וגשם ושלג אבל בארץ אין כל כך שלג
^^^^^^מבטיחה,
אנונימי מה אכפת לך מה אנשים אוהבים?
אני אוהבת קור ולא אכפת לי להתרטב בגשם או לחטוף איזה צינון או משהו - עצם העונה גורמת לי להרגע ונותנת וויב של מנוחה. לעומת קיץ שתמיד חם לי (שונאת חום)
אנונימי מה אכפת לך מה אנשים אוהבים?
אני אוהבת קור ולא אכפת לי להתרטב בגשם או לחטוף איזה צינון או משהו - עצם העונה גורמת לי להרגע ונותנת וויב של מנוחה. לעומת קיץ שתמיד חם לי (שונאת חום)
שואל השאלה:
תודה על החמותת
chica bonita זאת אגב
תודה על החמותת
chica bonita זאת אגב
אנונימית
קיץ, כי ים
אנונימית
חורף
החום עושה לי עצבים
החורף כיפיי קריר נעים ומושלם
החום עושה לי עצבים
החורף כיפיי קריר נעים ומושלם
אנונימית
חורף.
בגדים, אווירה, חגים, וויבים, גשם, שלג, מזג אוויר נעים
בגדים, אווירה, חגים, וויבים, גשם, שלג, מזג אוויר נעים
חורף כי יש אווירה טובה ובגדיםם מושלמים
אבל עדיין גם קיץ זה כיף כי יש בריכה וים
אבל עדיין גם קיץ זה כיף כי יש בריכה וים
חורף
ליטרלי הכי כיף בעולם
אפשר להתכרבל לשתות דברים חמים לצפות בסרטים בגשם הרבה יותר כיף
קיץ זה מגעיל הכל זיעה חם מסריח איכס
ליטרלי הכי כיף בעולם
אפשר להתכרבל לשתות דברים חמים לצפות בסרטים בגשם הרבה יותר כיף
קיץ זה מגעיל הכל זיעה חם מסריח איכס
חורף
קיץ
יש לי בעיות קור
דיכאון אין לי חשק לכלום
יש לי בעיות קור
דיכאון אין לי חשק לכלום
קיץ כי הולכים לים
חד משמעית קיץ חורף זה סיוט כי אף אחד לא יודע באמת ומתכרבל בשמיכה שלו כל היום יש בית ספר ושקיץ יש חופש יוצאים עם חברים ואפשר לצאת בערב בלי 300 שכבות על הגוף שאי אפשר לזוז בצור אחת שלא ממש חם לה בקיץ אני מעדיפה קיץ כי בחורף אני סובלת מהקור
שואל השאלה:
אגב אני בעד חורף
אגב אני בעד חורף
אנונימית
חד משמעית חורף
בחורף קר וכיף, לא מזיעים כל שנייה, אין מלא חרקים ובעיקר יתושים, יש גם ושמיים אפורים ויפים, גם אם אין מטרייה זה עדיין כיף להירטב מהגשם, ולמרות שאתה רטוב זה מריח טוב, לא כמו זיעה.
בקיץ יש מליון ואחת חרקים מעצבנים, נשרפים בשנייה, אתה יוצא לעשר דקות וחוזר רטוב ומזיע כאילו יצאתה מהברכה רק יותר מסריח, אתה לא יכול לשרוד בלי מזגן, אי אפשר לשתות דברים חמים, אתה רק יוצא מהמקלחת ומזיע תוך שנייה, הכל דביק ומגעיל, אי אפשר ללבוש ארוך.
מי שבא להוריד, תעשו טובה לכל אוהבי החורף ותסתמו, גם ככה יש לנו רק שלושה חודשים (לא כמו הקיץ שהוא רוב השנה) אז תנו לנו להנות מהם כי הקיץ פה זה סיוט אחד גדול!
בחורף קר וכיף, לא מזיעים כל שנייה, אין מלא חרקים ובעיקר יתושים, יש גם ושמיים אפורים ויפים, גם אם אין מטרייה זה עדיין כיף להירטב מהגשם, ולמרות שאתה רטוב זה מריח טוב, לא כמו זיעה.
בקיץ יש מליון ואחת חרקים מעצבנים, נשרפים בשנייה, אתה יוצא לעשר דקות וחוזר רטוב ומזיע כאילו יצאתה מהברכה רק יותר מסריח, אתה לא יכול לשרוד בלי מזגן, אי אפשר לשתות דברים חמים, אתה רק יוצא מהמקלחת ומזיע תוך שנייה, הכל דביק ומגעיל, אי אפשר ללבוש ארוך.
מי שבא להוריד, תעשו טובה לכל אוהבי החורף ותסתמו, גם ככה יש לנו רק שלושה חודשים (לא כמו הקיץ שהוא רוב השנה) אז תנו לנו להנות מהם כי הקיץ פה זה סיוט אחד גדול!
חורף, במפתיע אני מרגישה שמחה יותר
חורף
האנונימי שאמר שהיינו סובלים בלי כל אלה בחורף
סבבה היינו סובלים אם לא היה אותם
אבל יש אותם אז אנחנו לא סובלים.
ושאתה אומר די להתפנק,שאנשים אוהבים קיץ בשביל ללכת לים או בגלל החופש זה לא להתפנק? (לא שיש לי משהו נגד זה אני חולה על הים ועל החופש הגדול חחח)
אתה פשוט אומר את זה כי אתה לא אוהב חורף.
וגם אם לא היה את כל אלה אני הייתי מעדיפה חורף כי אני פשוט מעדיפה שקר לי מאשר שחם וכולי מזיעה וכל האנשים סביבי מזיעים ומסריחים.
סבבה היינו סובלים אם לא היה אותם
אבל יש אותם אז אנחנו לא סובלים.
ושאתה אומר די להתפנק,שאנשים אוהבים קיץ בשביל ללכת לים או בגלל החופש זה לא להתפנק? (לא שיש לי משהו נגד זה אני חולה על הים ועל החופש הגדול חחח)
אתה פשוט אומר את זה כי אתה לא אוהב חורף.
וגם אם לא היה את כל אלה אני הייתי מעדיפה חורף כי אני פשוט מעדיפה שקר לי מאשר שחם וכולי מזיעה וכל האנשים סביבי מזיעים ומסריחים.
מהרגע שאני זוכרת את עצמי אני אדם של חורף.
החמימות שיש בחורף, ההסתגרות בבית, השלווה, אווירה כל כך מיוחדת ורגועה ואפלה כזו שאין בשום עונה אחרת.. אין על החורף באמת
החמימות שיש בחורף, ההסתגרות בבית, השלווה, אווירה כל כך מיוחדת ורגועה ואפלה כזו שאין בשום עונה אחרת.. אין על החורף באמת
קיץ, הכול מרגיש שמח יותר, חוץ מזה אני עובדת במועדון צלילה לפעמים ובהפסקות שלי אני יכולה להכנס למים ובחורף המים קרים מידי
אני גם אוהבת לצלול ועכשיו כבר קר מידי וזה מבאס אותי
אני אוהבת בריכה
וחצאיות קצרות יחסית, וכבר קר מידי בשביל כל החצאיות שלי וזה מבאס ברמות
ואותו הדבר לגבי השמלות שלי
אני אוהבת כל עונה חוץ מהאביב, אבל ללא ספק קיץ זה העונה האהובה עליי
אני גם אוהבת לצלול ועכשיו כבר קר מידי וזה מבאס אותי
אני אוהבת בריכה
וחצאיות קצרות יחסית, וכבר קר מידי בשביל כל החצאיות שלי וזה מבאס ברמות
ואותו הדבר לגבי השמלות שלי
אני אוהבת כל עונה חוץ מהאביב, אבל ללא ספק קיץ זה העונה האהובה עליי
קשה להגיד.
בכללי כנראה חורף, אבל יש חסרונות בו ביתרונות בקיץ, אז בעיקר שמח שיש חילוף ולפעמים נהנים מזה ולפעמים מזה.
מה שכן הקיץ יכל להיות קצת פחות חם ולא היה מזיק..
בכללי כנראה חורף, אבל יש חסרונות בו ביתרונות בקיץ, אז בעיקר שמח שיש חילוף ולפעמים נהנים מזה ולפעמים מזה.
מה שכן הקיץ יכל להיות קצת פחות חם ולא היה מזיק..
אני אוהבת חורף בגלל הכריסמס שזה החג האהוב עליי
אנונימית
קיץ חד משמעית
שונאת קור
ואין ים
ויש בכללי יותר דברים לעשות
ולא שמים מליון שכבות ונראים כמו דובי
שונאת קור
ואין ים
ויש בכללי יותר דברים לעשות
ולא שמים מליון שכבות ונראים כמו דובי
חורף, כי אני אוהבת כשקר
קיץ
אנונימית
חורף קל מאוד,
אני אוהב אוויר נקי וטוב לריאות(ולא סובל חום/ולא סובל לחות)
בקיץ יש משהו מחניק ומעייף ומתיש עם זיעה שלא נגמרת,יתושים
חורף אויר טוב
טוב לעשות בהפוגות הליכות באויר הפתוח
טוב גם לעשות ריצות
יש בגדים יפים
משהו מאוד מרגיע בגשם שיורד
הריח שהאדמה פוגשת את הגשם עם ריח נפלא (=petrichor )
אווירה רומנטית
אוכל חם לחורף וגם מרקים
כיף לשבת בבית קפה או מסעדה
כיף להיות ב bar מגניב באווירה
אפשר לראות סרט בקולנוע
סנדפאפ גם אליפות
כיף להתרכבל,לאכול עוגיות ולראות סרט בבית
גם לכלב חם בבית
מצחיק כי פעם יותר אהבתי קיץ
היום הקיץ בלתי נסבל עבורי ולא יכול בלי החורף והגשם
קור לא מפחיד אותי ,אני דווקא אוהב חורף וקור ואויר נהדר ונקי (קיץ הוא מעצבן ומחניק)
אני אוהב אוויר נקי וטוב לריאות(ולא סובל חום/ולא סובל לחות)
בקיץ יש משהו מחניק ומעייף ומתיש עם זיעה שלא נגמרת,יתושים
חורף אויר טוב
טוב לעשות בהפוגות הליכות באויר הפתוח
טוב גם לעשות ריצות
יש בגדים יפים
משהו מאוד מרגיע בגשם שיורד
הריח שהאדמה פוגשת את הגשם עם ריח נפלא (=petrichor )
אווירה רומנטית
אוכל חם לחורף וגם מרקים
כיף לשבת בבית קפה או מסעדה
כיף להיות ב bar מגניב באווירה
אפשר לראות סרט בקולנוע
סנדפאפ גם אליפות
כיף להתרכבל,לאכול עוגיות ולראות סרט בבית
גם לכלב חם בבית
מצחיק כי פעם יותר אהבתי קיץ
היום הקיץ בלתי נסבל עבורי ולא יכול בלי החורף והגשם
קור לא מפחיד אותי ,אני דווקא אוהב חורף וקור ואויר נהדר ונקי (קיץ הוא מעצבן ומחניק)
אני גם וגם כי זה כיף גם להכין שוקו לצד עוגה בחורף או ללעת לבריכה עם פירות חתוכים עם כל המשפחה.
ללכת*
קיץ כי בחורף לא מובן מה ללבוש פעם חם פעם קר ובקיץ נוח יותר לבלות בחוץ
חורף
חורף כי חם רצח בקיץ
20
קיץ:
חסרונות
חם
זיעה
אובך
נמלים
יותר סיכוי לחלות בסרטן העור
שיער מתנפח
עור שמנוני
גועל נפש בקיצור
יתרונות
יש גלידה ומאכלים קרים
יש אבטיח
אפשר ללכת לים ולבריכה
יש יותר שעות אור
פחות מחלות
בגדים נחמדים
חורף
חסרונות
קר מאוד
המון מחלות
עור יבש ,מכות קור
גשם שגורם לשטפונות
המון חיות קופאות למוות וגם הומלסים
המון בעיות בחשמל
יתרונות
אין נמלים
יש קרמבו
בגדים יפים
ריח גשם נעים
אסתטיקה יפה כזאת של חורף
יש יותר מים שנכנסים למאגרי המים של ישראל וככה אין בצורת וישראל לא מתייבשת
אין את הפרסומת הקריפית של "ישראל מתייבשת"
לא מעדיפה כלום שונאת את הכל
קיץ:
חסרונות
חם
זיעה
אובך
נמלים
יותר סיכוי לחלות בסרטן העור
שיער מתנפח
עור שמנוני
גועל נפש בקיצור
יתרונות
יש גלידה ומאכלים קרים
יש אבטיח
אפשר ללכת לים ולבריכה
יש יותר שעות אור
פחות מחלות
בגדים נחמדים
חורף
חסרונות
קר מאוד
המון מחלות
עור יבש ,מכות קור
גשם שגורם לשטפונות
המון חיות קופאות למוות וגם הומלסים
המון בעיות בחשמל
יתרונות
אין נמלים
יש קרמבו
בגדים יפים
ריח גשם נעים
אסתטיקה יפה כזאת של חורף
יש יותר מים שנכנסים למאגרי המים של ישראל וככה אין בצורת וישראל לא מתייבשת
אין את הפרסומת הקריפית של "ישראל מתייבשת"
לא מעדיפה כלום שונאת את הכל
קיץ כי אני נוסע על סקייט ובחורף זה מעצבן כי יש גשם ורטוב
אנונימי
חורף כי אפשר לשים עוד שכבות ובקיץ אפשר להוריד עד מידה מסויימת
אנונימית
קיץ אוהב את החום והבגדים הקצרים והמזגן בבית
חורף פשוט לא סובל
להיות ספוג במים וחולה רוב הזמן פחות
חורף פשוט לא סובל
להיות ספוג במים וחולה רוב הזמן פחות
חורף חדמש
אני לא יכולה עם הזיעה בקיץ! כל הזמן אני מזיעה! בקיץ חם מדי, וגם אני אוהבת יותר את בגדי החורף, לפי דעתי יש הרבה יותר אפשרויות , ובמיוחד אני מתה על הסריגים! הם משתלבים עם כל בגד!
אני לא יכולה עם הזיעה בקיץ! כל הזמן אני מזיעה! בקיץ חם מדי, וגם אני אוהבת יותר את בגדי החורף, לפי דעתי יש הרבה יותר אפשרויות , ובמיוחד אני מתה על הסריגים! הם משתלבים עם כל בגד!