7 תשובות
ללכת אסור להתאפק
זה יכול להיות ממש מסוכן עד רמה שאת תצטרכי בית חולים
לא טוב להתאפק, אם את מתכוונת ממש חוסר שליטה בסורגים אולי יש לך רצפת אגן חלשה או שלפוחית רגיזה כדאי לבדוק
שואל השאלה:
זה באמת נראה לי שיש לי כי אני כל לילה מתעוררת חמש פעמים לשירותים
^^לא מתכוונת לרמה כזאת, אבל נגיד לשבת שעה ללמוד גם אם יש לי דחוף. זה בסיסי; לא? כאילו אנשים יודעים להתאפק.
זה באמת נראה לי שיש לי כי אני כל לילה מתעוררת חמש פעמים לשירותים
^^לא מתכוונת לרמה כזאת, אבל נגיד לשבת שעה ללמוד גם אם יש לי דחוף. זה בסיסי; לא? כאילו אנשים יודעים להתאפק.
אנונימית
יש תרגילים לחיזוק רצפת האגן
וואי תקשיב גם לי זה היה מזדהה איתך הייתי קמה כל שנייה לשירותים בלילה(אם אתה מדבר על קקי) זה נקרא מעי רגיז לומדים לחיות עם זה פשוט תנסה לא לחשוב על קקי תהיה מוסח בדברים אחרים לי אישית זה עזר קצת
טיטולים
אנונימי
באותו הנושא: