3 תשובות
זה לא בעיה ללכת לשירותים שיש אורחים בבית. כולנו בני אדם. עדיף שלא תתאפקי
תלכי,גם הם עושים את מה שאת עושה בשירותים אני מניחה,זה נורמלי,הכל בסדר.
ErO
הו קקי הו קקי תעשי קקי לא יקרה כלום ואם לא תעשי הקקי יפוצץ לך תראש ויצא מהראש שלך הרבה קקי חחח
באותו הנושא: