3 תשובות
זה לא בעיה ללכת לשירותים שיש אורחים בבית. כולנו בני אדם. עדיף שלא תתאפקי
תלכי,גם הם עושים את מה שאת עושה בשירותים אני מניחה,זה נורמלי,הכל בסדר.
הו קקי הו קקי תעשי קקי לא יקרה כלום ואם לא תעשי הקקי יפוצץ לך תראש ויצא מהראש שלך הרבה קקי חחח
באותו הנושא: