9 תשובות
כל כך גרוע ששווה להפסיק אותו ולא לחזור לראות גם אחרי שחוזרים מהשירותים
אנונימית
שואל השאלה:
דיי אנונימית את רצינית?
דיי אנונימית את רצינית?
אנונימית
לדעתי כן... אני זוכרת שאני וחברות ממש חיכינו והתרגשנו לראות אותו ובסוף היה קיטשי, לא אמין ושטחי ברמות...
אנונימית
יפה ומרגש רצח
תקשיבי, אחד הסרטים הגרועים שראיתי בחיים שלי.
לא מעניין, המשחק מתיש והעלילה עוד יותר, וואו, הסרט הכי פח שראיתי
לא מעניין, המשחק מתיש והעלילה עוד יותר, וואו, הסרט הכי פח שראיתי
שואל השאלה:
אל תתיחסו לניסוח של השאלה ולתמונה, התכוונתי בסך הכל לשאול אם זה סרט יפה ומרגש ובעיקר *מעניין*
אל תתיחסו לניסוח של השאלה ולתמונה, התכוונתי בסך הכל לשאול אם זה סרט יפה ומרגש ובעיקר *מעניין*
אנונימית
לא מעניין, באמת, זה היה ככ גרוע
שואל השאלה:
שיט אוף אני הולכת לראות אותו ואתם מתסכלים אותי
שיט אוף אני הולכת לראות אותו ואתם מתסכלים אותי
אנונימית
למה לא לראות משהו אחר? :)
אנונימית
באותו הנושא: