6 תשובות
עושים את זה יותר טוב או שמפסיקים להיות פרפקציוניסטים
שואל השאלה:
לא בקטע של ציונים בקטע כללי
לא בקטע של ציונים בקטע כללי
אנונימי
מבינה לגמרי
הייתה תקופה שגם אני הרגשתי ככה.. זה הדבר הכי לא נעים שיש
אבל העבודה היחידה שאפשר לעשות כדי לשפר את ההרגשה היא העבודה עם עצמך! בתת מודע שלך. להכניס לך לראש ש-וואלה אתה לא חייב כלום לאף אחד, אם התחייבת למשהו אז תעשה אותו וזהו אבל אתה לא חייב לעשות שום דבר מעבר. כמובן שזה מבורך אבל אם מצפים ממך לזה אז לדבר עם אותם אנשים ולהסביר שאתה עשית את המוטל עליך וזהו
הייתה תקופה שגם אני הרגשתי ככה.. זה הדבר הכי לא נעים שיש
אבל העבודה היחידה שאפשר לעשות כדי לשפר את ההרגשה היא העבודה עם עצמך! בתת מודע שלך. להכניס לך לראש ש-וואלה אתה לא חייב כלום לאף אחד, אם התחייבת למשהו אז תעשה אותו וזהו אבל אתה לא חייב לעשות שום דבר מעבר. כמובן שזה מבורך אבל אם מצפים ממך לזה אז לדבר עם אותם אנשים ולהסביר שאתה עשית את המוטל עליך וזהו
אתה מוצא שמחה בדברים שאתה עושה?או הם גורמים לך להרגיש טוב?אם לא אז כנראה בגלל זה
אם לא כיף לך אתה סתם עושה דברין וזה לא באמת מרגיש כאילו עשית הרבה
אם לא כיף לך אתה סתם עושה דברין וזה לא באמת מרגיש כאילו עשית הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
שאני תמיד מנסה לעשות שינויים זה אף פעם לא יוצא לי מספיק טוב לא משנה כמה אני מנסה
שאני תמיד מנסה לעשות שינויים זה אף פעם לא יוצא לי מספיק טוב לא משנה כמה אני מנסה
אנונימי
תקח את זה לאט עם עצמך הכל טוב,
אם אתה רוצה לעשות שינוי למשהו טוב יותר ואתה באמת רוצה אתה תצליח,לאט לאט אבל תצליח בעזרת ה
ואתה כן מספיק טוב אין צורך "לרדת" על רךעצך
אם אתה צריל משהו אתה יכול לכתוב לי בפרטי
אם אתה רוצה לעשות שינוי למשהו טוב יותר ואתה באמת רוצה אתה תצליח,לאט לאט אבל תצליח בעזרת ה
ואתה כן מספיק טוב אין צורך "לרדת" על רךעצך
אם אתה צריל משהו אתה יכול לכתוב לי בפרטי
באותו הנושא: