3 תשובות
אולי חסר ברזל?
אולי את לא ישנה מספיק?
אולי את לא שותה או אוכלת מספיק?
תבדקי..
וואלה מצטרפת לשאלה אני בדיוק כמוך
תבקשי מההורים שלך לעשות בדיקת דם לבדוק שהכל תקין. תעשי ספורט ואל תתעצלי!!בתור אחת עצלנית זה טוב וכיפי באמת. תצאי קצת החוצה לריצה מדי פעם כמה פעמים שבוע עם אוזניות ושירים. תשני יחסית מוקדם זה חשוב שיהיו לך שעות שינה ותאכלי ותשתי תמיד