10 תשובות
הייתי מציעה להיפגש ..
שואל השאלה:
כל פחד שביקשתי ממנה מידע לגבי החיים האישים היא נרתעה ממני , ואני היחיד שתמיד חידש את הקשר ושלח הודעה אני מרגיש כמו אפס
כל פחד שביקשתי ממנה מידע לגבי החיים האישים היא נרתעה ממני , ואני היחיד שתמיד חידש את הקשר ושלח הודעה אני מרגיש כמו אפס
אנונימי
הייתי חושד בזה
אז לא צריך אם ככה
שואל השאלה:
אבל היא באמת מיוחדת , וקשה לי לוותר
אבל היא באמת מיוחדת , וקשה לי לוותר
אנונימי
..אבל מה תעשה אם מהצד שלה אין כלום? אל תוותר על הקשר אם לא בא לך
אבל אל תחשוב על סתם לפתח משהו שלא נראה כאילו ילך..
אבל אל תחשוב על סתם לפתח משהו שלא נראה כאילו ילך..
אז תגיד לה שתיקחו הפסקה עם הנתק בא הגעגוע
שואל השאלה:
זה הקטע אני לא יודע אם היא מעוניינת לפעמים היא ממש נחמדה ודואגת שנדבר ממש השיחות שלנו בדיס נמשכות הרבה אבל לפעמים היא סתם קרה ואין לי מושג מה לעשות
זה הקטע אני לא יודע אם היא מעוניינת לפעמים היא ממש נחמדה ודואגת שנדבר ממש השיחות שלנו בדיס נמשכות הרבה אבל לפעמים היא סתם קרה ואין לי מושג מה לעשות
אנונימי
אז תשחרר עם היא לא מעונינית
אני חושבת שהיא מרגישה שאתה עושה לה תחקיר בטחוני ולא מבינה שאתה מעוניין, לא רמזים ולא נעליים. תהיה ברור ודבר בכנות. "הי... אני חושבת שאת בחורה מאוד מרתקת. מה הסיכוי שלנו לצאת לקפה". אם היא תשאל אותך מה הכוונות שלך, דבר מה הכוונות שלך. אם תתנהג קריפי, היא תעיף אותך!. תהיה ברור ותקבל הבהנה אם היא תגיד שלא מתאים לה! מסקרן מסקרן, אבל זו בחירה שלה!
באותו הנושא: