7 תשובות
הוא ממש בסדר אני לא מבינה מה הבעיה
הוא סבבה לגמרי
אנונימית
אחלה משקל
זה משקל טוב לגמרי
שואל השאלה:
מה זה תשתקמי לאט לאט? אני כבר אחרי
הייתי בתת משקל
המשקל עכשיו לא טוב?
אנונימית
מושלם!! אל תחזרי למקום האפל הזה. לא טוב לך עם הגוף שלך? תעשי בדרך טובה ובריאה ואל תהיי קשה עם עצמךך!! ובעניי זה ממש יפה ככה!!❤
כן