3 תשובות
כל מעבר ושינוי כרוך בקצת כאב! אבל את תראי שזה לא כזה נוראי..
אם תוכלי להמשיך לשמור איתה על קשר זה יהיה טוב בשבילך אני מאמינה..
אבל יש לך עוד שנה אז שאלו לא יהיו הדאגות שלך כרגע❤
אם תוכלי להמשיך לשמור איתה על קשר זה יהיה טוב בשבילך אני מאמינה..
אבל יש לך עוד שנה אז שאלו לא יהיו הדאגות שלך כרגע❤
לצערי חיים זה תקופות את עוד תעברי כל כך הרבה דברים בחיים שלך.
פרידה מהתיכון מהחברים אחר כך צבא אחר כך עבודה תואר.
החיים מלווים בפרידות וזה טוב כי זה מחשל אותך ומלמד אותך על האחרים שיהיו איתך.
תנסי לשמור על קשר עם החברים שכן יזכירו לך את התקופה הזאת אבל כמו שהתרגלת לחטיבה את תתרגלי לתיכון מאוד מהר.
התיכון זאת התקופה הכי טובה שתהיה לך זה בגרות שונה חברים חדשים לימודים אחרים.
אני מאמינה בך שתסתדרי מאוד מהר.
פרידה מהתיכון מהחברים אחר כך צבא אחר כך עבודה תואר.
החיים מלווים בפרידות וזה טוב כי זה מחשל אותך ומלמד אותך על האחרים שיהיו איתך.
תנסי לשמור על קשר עם החברים שכן יזכירו לך את התקופה הזאת אבל כמו שהתרגלת לחטיבה את תתרגלי לתיכון מאוד מהר.
התיכון זאת התקופה הכי טובה שתהיה לך זה בגרות שונה חברים חדשים לימודים אחרים.
אני מאמינה בך שתסתדרי מאוד מהר.
תצרכי, תתפרקי,תבכי..כל זה ישחרר אותך זה בסדר להיות שבירים את חזקה אהובה