16 תשובות
כנראה שהתזונה שלך לקויה.
את אוכלת מספיק ביום יום? את בדיאטה?
דברי איתי בפרטי. עברתי את זה גם.
היי אהובה,
קודם כל תסבירי לי בבקשה מה את חווה בזמן ההתקפים.
מה את מרגישה?
מתי זה קורה?

*אם יש מישהו שחווה את זה גם, אשמח שתענו על זה בלי קשר.
שואל השאלה:
הפוך אני אוכלת יותר מדי
אכלתי עכשיו ככ הרבה ולא יכולתי לעצור זה מגעיל אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה לפנות אליכן בפרטי?
אנונימית
את יכולה לפנות אליי.
שואל השאלה:
תודה אתן ממש חמודות אבל נראלי שיהיה לי קשה לדבר בסוף
אנונימית
הבנתי, בכל מקרה אני פה בשבילך.
אני רוצה לכתוב תשובה אבל אני צריכה טיפה רקע כללי.
אני לא יכולה לעבוד על בעיה שאיני מבינה אותה.., כל מה שאני אגיד לא יהיה באמת שימושי, אם תרצי אכתוב בכל זאת.
בסופו של דבר הפרעת אכילה מגיעה ממקום עמוק יותר.
שואל השאלה:
תודה את ממש מדהימה
כשאני ארגיש יותר מסוגלת לדבר תהיי בטוחה שאני אפנה אלייך
אנונימית
תודה רבה לך❤
חשוב לי שתהיי פתוחה, אני אחכה בשבילך.
לאכול קרח או ללעוס מסטיק
גם לי יש התקפי אכילה, קוראים לזה בולמוס.
ברגע שתסתכלי על האוכל / חטיף או כל דבר אחר,תגידי לעצמך זה הכרחי שאני אוכל ?
זה באמת עכשיו ארוחה או סתם לאכול ?
בשביל להרגיע את היצר תשתי מים ( ואני לוקחת גזר מקלפת שמה קצת מלח ואוכלת ) תאכלי משהו ממש ממש קטן ואז תלכי לחדר / כל מקום שאין לידך אוכל.
ולגבי התקפים בארוחות - תקחי לעצמך כמות מסוימת של אוכל הצלחת ותגידי לעצמך שזה מה שאת אוכלת, שאת לא אוכלת יותר ממה ששמת בצלחת ( אם שמת לעצמך קצת אז תוסיפי אבל שימי לב כמה ) ואת יכולה לבקש ממני שנמצא איתך בשולחן שישים לב כמה את אוכלת ובשלב מסוים יעיר לך על זה ( כמובן לא בצעקה או משהו )
זהו מקווה שעזרתי 3>
ללכת לטיפול, זו לא בושה. אני הלכתי וזה עזר לי מאוד, ממליצה לעשות את זה כי אפשר להבין גם ממה זה נובע - האם זו אכילה רגשית או האם זה משהו אחר.
אפשרי לטפל בזה וכדאי. אל תשארי במקום שלא טוב לך בו ולהפך, תדעי שאת חזקה ושאת יכולה לשלוט בזה ובעצמך. בכל הכוח.
מאמינה בך
קרה לי גם, זה היה בתקופה שהגבלתי מאוד את האכילה שלי ויצא שבעצם הייתי רעבה המון.
אני לא יודעת מה הסיבה אצלך, מה שכן ממש עוזר לי להתעסק בדברים כי אחר כך אני לא מתעסקת באוכל.
כשאני מרגישה שאני מתחילה להגזים ולאכול מלא אוכל כשאני במטבח אני פשוט הולכת לחדר ומתעסקת במשהו.
אנונימית
ממליצה לך לעקוב אחרי rachelis באינסטגרם, היא מדברת בדיוק על הדברים האלה 3>
אנונימית
בהדרגה להפחית עם האוכל עד שתגיעי לרמה טובה (בריאה כמובן)
את צריכה לדעת שליטה עצמית עם הקטע הזה
אני חושבת שאת מתמודדות עם הפרעת אכילה, זה פחות עיניין של התמודדות טכנית אלא צורך ומצוקה רגשית שבאים לידיי ביטוי באוכל.