5 תשובות
התשובה למעלה כאבה לי
בבקשה תשיגי טיפול ספציפי להפרעות אכילה
בבקשה תשיגי טיפול ספציפי להפרעות אכילה
אני לא ממש מבינה בזה אבל קחי משהו שיעסיק לך את הפה כמו מסטיק או קרח, אני לא באמת יודעת אבל זה יכול לעזור אני חושבת
זה ההתמודדות שלי.
אני גם בתוך זה.
מקווה שיש לזה עזרה ראויה
אני גם בתוך זה.
מקווה שיש לזה עזרה ראויה
דבר ראשון הכל בסדר, את לא צריכה להרגיש רע בגלל זה, זה דבר טבעי שקורה לכולם. אם זה קורה לך יותר מידי, תנסי לשאול את עצמך למה זה קורה וזה הצעד הראשון בלטפל בזה
האם זה קורה בגלל שאת מנסה להרעיב את עצמך ועד גבול שאת לא יכולה יותר או שיש סיבה אחרת...
תנסי למצוא את הסיבה וכך למנוע אותה. בסופו של דבר המטרה של הגוף שלך היא לשרוד בכל תנאי ובגלל שאוכל זה אנרגיה, הוא דורש אותה וזה טוב לו. אוכל זה טוב אל תרגישי רגשות אשם בגלל זה
האם זה קורה בגלל שאת מנסה להרעיב את עצמך ועד גבול שאת לא יכולה יותר או שיש סיבה אחרת...
תנסי למצוא את הסיבה וכך למנוע אותה. בסופו של דבר המטרה של הגוף שלך היא לשרוד בכל תנאי ובגלל שאוכל זה אנרגיה, הוא דורש אותה וזה טוב לו. אוכל זה טוב אל תרגישי רגשות אשם בגלל זה
אנונימית
אנונימית יקרה,
כתבת משפט קצר ושאלה בסופו. לא הרחבת ולא שיתפת בפרטים נוספים ובכל זאת אפשר לדמיין את המאבק הפנימי הסוחט שאיתו את כנראה מתמודדת.
כמה מתיש ומתסכל יכול להיות כשמצד אחד יש דחף חזק לאכול ומצד שני מנסים לגייס כוחות ושליטה כדי לעצור את הדחף הזה..
אפשר כמעט לשמוע את הקריאה שלך לעזרה ולדמיין כמה היית רוצה לקבל פה תשובה פשוטה, ולמצוא דרכי פתרון שיובילו לתחושה של יציבות ורוגע פנימי.
האם אוכל להציע לך להקשיב לפודקאסט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדבת, בנושא הפרעות אכילה? https://sahar.org.il/eating-disorders/ יתכן ויש בו מידע שיוכל להבהיר או לסייע לך.
אם תרצי תוכלי גם לפנות ולהיעזר בצ'אט, אישי ואנונימי לחלוטין. זהו מרחב חם ובטוח בו אנו מספקים כתף חמה ומקום אוהד בו ניתן לפרוק ולשתף במה שבוחרים.. אם תרצי נהיה איתך ובשבילך, נוכל לתמוך, להקשיב ולנסות לחשוב ביחד כיצד אפשר להקל ולעזור.
אני מצרפת את הלינק לאתר למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
שלך,
מתנדבת סה"ר
כתבת משפט קצר ושאלה בסופו. לא הרחבת ולא שיתפת בפרטים נוספים ובכל זאת אפשר לדמיין את המאבק הפנימי הסוחט שאיתו את כנראה מתמודדת.
כמה מתיש ומתסכל יכול להיות כשמצד אחד יש דחף חזק לאכול ומצד שני מנסים לגייס כוחות ושליטה כדי לעצור את הדחף הזה..
אפשר כמעט לשמוע את הקריאה שלך לעזרה ולדמיין כמה היית רוצה לקבל פה תשובה פשוטה, ולמצוא דרכי פתרון שיובילו לתחושה של יציבות ורוגע פנימי.
האם אוכל להציע לך להקשיב לפודקאסט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדבת, בנושא הפרעות אכילה? https://sahar.org.il/eating-disorders/ יתכן ויש בו מידע שיוכל להבהיר או לסייע לך.
אם תרצי תוכלי גם לפנות ולהיעזר בצ'אט, אישי ואנונימי לחלוטין. זהו מרחב חם ובטוח בו אנו מספקים כתף חמה ומקום אוהד בו ניתן לפרוק ולשתף במה שבוחרים.. אם תרצי נהיה איתך ובשבילך, נוכל לתמוך, להקשיב ולנסות לחשוב ביחד כיצד אפשר להקל ולעזור.
אני מצרפת את הלינק לאתר למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: